  • 1. Data: 2008-05-13 04:02:17
    Temat: mBank - powiadamianie SMS a lista haseł jednorazowych
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    Czy wybranie usługi SMS (np. o przelewach, saldzie, TFI czy innych) oznacza
    koniec papierowych list haseł jednorazowych i zastapienie ich hasłami SMS ?
    Wolałbym zostać przy papierowych listach...

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    Dariusz Denkiewicz

  • 2. Data: 2008-05-13 06:35:13
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    news.aster.pl pisze:
    > Czy wybranie usługi SMS (np. o przelewach, saldzie, TFI czy innych)
    > oznacza koniec papierowych list haseł jednorazowych i zastapienie ich
    > hasłami SMS ? Wolałbym zostać przy papierowych listach...

    Zadałem takie samo pytanie nie tak dawno temu. Można zrezygnować z haseł
    przesyłanych SMS-em i wrócić do listy haseł na papierze.

    K.

  • 3. Data: 2008-05-13 07:28:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 maj 2008 06:02
    (autor news.aster.pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <482912c9$0$15102$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Czy wybranie usługi SMS (np. o przelewach, saldzie, TFI czy innych)
    > oznacza koniec papierowych list haseł jednorazowych i zastapienie ich
    > hasłami SMS ? Wolałbym zostać przy papierowych listach...

    No to nie wybieraj esesmanów. Nie rozumiem... ,,Czy wybranie żony oznacza
    koniec stanu kawalerskiego? Wolałbym zostać kawalerem.''

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 4. Data: 2008-05-13 08:08:17
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    > No to nie wybieraj esesmanów. Nie rozumiem... ,,Czy wybranie żony oznacza
    > koniec stanu kawalerskiego? Wolałbym zostać kawalerem.''

    Chce wybrać powiadomienia SMS (np. wysokośc przelwów), ale bez kodów
    jednorazowyych SMS.

    Krystek odpowiedział już, więc wszystko jasne.

    DD

  • 5. Data: 2008-05-13 08:10:51
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Tristan pisze:

    > No to nie wybieraj esesmanów. Nie rozumiem... ,,Czy wybranie żony oznacza
    > koniec stanu kawalerskiego?

    na szczescie jeszcze dla wiekszosci tak, przynajmniej w Polsce

  • 6. Data: 2008-05-13 17:56:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 13 May 2008 06:02:17 +0200, news.aster.pl wrote:

    > Czy wybranie usługi SMS (np. o przelewach, saldzie, TFI czy innych) oznacza
    > koniec papierowych list haseł jednorazowych i zastapienie ich hasłami SMS ?
    > Wolałbym zostać przy papierowych listach...

    OIDP to nie możesz mieć jednocześnie powiadomień SMS oraz papierowej listy
    kodów. Na czas wybrania powiadomień musisz przełączyć się na hasła SMS. Po
    rezygnacji z powiadomień możesz powrócić do papierków.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki