  • 1. Data: 2008-05-12 22:50:56
    Temat: Toyota Bank - czy dobrą alternatywą dla mBank-u i Inteligo ?
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    Chce założyć nowe (kolejne = drugie) konto. Mam mBankowe i z grubsza jestem
    zadowolony. Ale potrzebuje kolejne - myśle o Inteligo lub Toyota Bank....

    Toyota Bank teraz nęci darmowym kontem z tokenem i kartą na mikroprocesorze.
    Dużej kasy nie mam żeby chronić ją aż tak dobrze, ale sam token to napewno
    pewien bajer.
    http://www.bankier.pl/cf/toyotabank/konto_osobiste.h
    tml Jedynie
    oprocentowanie jest średnie. Open Finance reklamuje konta które dają 7.2%, a
    słyszałem coś że któreś dają prawie 8%. Tak więc Toyota Bank wypada średnio.

    Co polecacie z kont osobistych (najlepiej darmowych - darmowa karta i
    prowadzenie, bez zbędnych (czytaj płatnych) bajerów) ? Czy lepsze będzie
    Inteligo czy Toyota, a może jeszcze jakieś inne ? Zależy mi na niskich
    kosztach i wysokim oprocentowaniu ?

    Czy Toyota nie ma jakichś "ukrytych" kosztów ?

    Toyota Bank

    http://www.bankier.pl/cf/toyotabank/konto_osobiste.h
    tml

    Podstawowa usługa finansowa. Bezpłatne konto osobiste z oszczędnościowym w
    pakiecie, karty debetowe, możliwy limit kredytowy, ubezpieczenia i wygodny
    dostęp przez telefon i internet:

    a.. najlepsze w rankingach Gazety Wyborczej i Open Finance oraz Kuriera
    Finansowego
    b.. bezpłatne konto, token i wszystkie przelewy
    c.. wszystkie bankomaty w Polsce bez opłaty (czwarta i kolejna transakcja
    w miesiącu 4,50 zł),
    d.. nominalne oprocentowanie 3%
    e.. możesz otrzymać miesięczną premię 5 zł przez cały rok
    f.. oprocentowanie bezpłatnego konta oszczędnościowego od 3,60 do 5,60%
    g.. limit kredytowy od 9,5%
    h.. dostęp do konta przez bezpieczny i przyjazny system bankowosci
    internetowej. Zobacz: demo.toyotabank.pl
    i.. do konta wydajemy bezpieczne karty z mikroprocesorem (koszt: 30 zł,
    zwracane):

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    Dariusz Denkiewicz

  • 2. Data: 2008-05-12 23:26:57
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    "news.aster.pl" <g...@g...gg> wrote in message
> [...]
    > internetowej. Zobacz: demo.toyotabank.pl
    > i.. do konta wydajemy bezpieczne karty z mikroprocesorem (koszt: 30 zł,

    Teraz doczytałem że na koncie oszczędnościowym (coś jak eMAX w mBanku) można
    wykonać tylko jeden przelew darmowy, następne - 9 zł :)

    Jaka jest kapitalizacja odsetek ? Miesieczna czy codzienna ?

    Ile płaci się miesiecznie za token ? (piszą, że tylko "wydanie gratis").

    DD

  • 3. Data: 2008-05-13 05:32:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Maj, 01:26, "news.aster.pl" <g...@g...gg> wrote:
    > "news.aster.pl" <g...@g...gg> wrote in message

    Sprawdz Eurobank online.
    Przy zasileniu 800 zl miesiecznie utrzymanie za 1 zl miesiecznie
    (oplata za karte) , wyplaty z wszystkich obcych bankomatow platne 1 zl
    Przelewy bezplatne, oprocentowanie 5,5%. Darmowy token java do
    pobrania do komorki.