  • 1. Data: 2008-05-13 00:55:05
    Temat: Jak można zlikwidować konto mBank ?
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    Jakimi sposobami można zamknąć (zlikwidować) konto mBank ? Czy da się przez
    Internet ? Na ich stronie nie mogę znaleźć....

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    Dariusz Denkiewicz

  • 2. Data: 2008-05-13 01:06:29
    Temat: Re: Jak można zlikwidować konto mBank ?
    Od: "Patrycja" <P...@o...pl>

    "news.aster.pl" <g...@g...gg> schrieb im Newsbeitrag
    > Jakimi sposobami można zamknąć (zlikwidować) konto mBank ? Czy da się
    > przez Internet ? Na ich stronie nie mogę znaleźć....

    "By zamknąć rachunek w mBanku należy zadzwonić na mLinię. Jeśli zamierzasz
    zamknąć jeden z wielu rachunków, które posiadasz w mBanku, wystarczy
    dyspozycja ustna przekazana operatorowi. Jeśli zamykasz swój jedyny rachunek
    lub wszystkie, trzeba będzie przesłać do mBanku stosowne oświadczenie.
    Szczegółowe instrukcje dotyczące dalszego postępowania otrzymasz od
    operatora w czasie rozmowy."

  • 3. Data: 2008-05-13 01:21:34
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    "Patrycja" <P...@o...pl> wrote in message
    e.net...

> [...]
    > oświadczenie. Szczegółowe instrukcje dotyczące dalszego postępowania
    > otrzymasz od operatora w czasie rozmowy."

    Dziękuje !

    DD

  • 4. Data: 2008-05-13 07:45:15
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "news.aster.pl" <g...@g...gg> napisał w wiadomości

    > "Patrycja" <P...@o...pl> wrote in message
    e.net...

    > Dziękuje !

    musisz wydrukować oświadczenie z ich strony i wysłać do nich listem
    tradycyjnym, właśnie przechodziłem to kilka dni temu :)