  • 1. Data: 2008-05-12 22:58:08
    Temat: [OT] Bankier.pl i Money.pl - prawie to samo ??
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    Przeglądam konta osobiste, chciałem poczytać o Toyota Bank i widzę:

    http://www.bankier.pl/cf/toyotabank/konto_osobiste.h
    tml

    http://direct.money.pl/toyotabank/340/

    że Bankier i Money mają ten sam content, ta sama treść, te same grafiki i
    czcionki. O co chodzi ? Czy jedno korzysta z materiałów drugiego ?

    Ten prawy słupek (Karta, bankowość internetowa, dla firm) jest identyczny.

    Przykładowo dla kont Inteligo strony już się różnią....

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    Dariusz Denkiewicz

  • 2. Data: 2008-05-13 05:59:54
    Temat: Re: Bankier.pl i Money.pl - prawie to samo ??
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Maj, 00:58, "news.aster.pl" <g...@g...gg> wrote:
> [...]
    >
    > Ten prawy słupek (Karta, bankowość internetowa, dla firm) jest identyczny.
    >
    > Przykładowo dla kont Inteligo strony już się różnią....

    Sadze, ze niektore banki przekazuja informacje w postaci gotowych
    stron, inne tylko przesylaja materialy.

  • 3. Data: 2008-05-13 19:15:35
    Temat: Re: [OT] Bankier.pl i Money.pl - prawie to samo ??
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "news.aster.pl" <g...@g...gg> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ten prawy słupek (Karta, bankowość internetowa, dla firm) jest identyczny.
    >

    > Przykładowo dla kont Inteligo strony już się różnią....

    To porównaj sobie takie np.:

    http://aukcje.interia.pl
    http://aukcje.wp.pl
    http://www.allegro.pl.

    Widzisz już, jak to działa?
    k.

  • 4. Data: 2008-05-13 22:51:45
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    > To porównaj sobie takie np.:
    >
    > http://aukcje.interia.pl
    > http://aukcje.wp.pl
    > http://www.allegro.pl.
    >
    > Widzisz już, jak to działa?
    > k.

    To oczywiście znam, to trochę inny przykład. Tu Allegro wyświetla w zasadzie
    tylko logo ONET-u, WP, IDG i innych. To nie to samo.

    A jeśli tak, to kto dostarcza content dla Bankiera i Money. ?? Zresztą
    pisałem, że jest gdzieniegdzie to samo, ale są też różnice.

    DD