  • 1. Data: 2006-09-18 12:35:44
    Temat: mBank płatność za granicą
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Witajcie,

    próbuję się dogadać z konsultantem mbanku ale mi nie idzie...

    Płacę za granicą kartą kredytową Visa. Płatność w Moskwie, płacę 10k
    Rubelków.

    Visa z rubli przelicza na USD - po jakim kursie? tu:
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp rubla
    nie ma...

    Następnie leci z USD na EUR po kursie VISY - kurs j.w. (??) plus mbank
    pobiera 2% za przewalutowanie.

    Przeliczenie z EUR na PLN po kursie sprzedaży BRE.

    Na karcie blokują... x PLN

    Ktoś pomoże w cyferkach?

    Robert

  • 2. Data: 2006-09-18 12:41:55
    Temat: Re: mBank płatność za granicą
    Od: "0zero" <M...@y...com>

    > Płacę za granicą kartą kredytową Visa. Płatność w Moskwie, płacę 10k
    > Rubelków.

    Preżuć się na kartę VW.
    Tam przeliczją bezpośrednio z Rub i możesz zaoszczędzić 2.7%.
    Dokładne porównanie znajdziesz w serwisie naszego grupowego kolegi Jkoliny

  • 3. Data: 2006-09-18 12:47:53
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "0zero" <M...@y...com> napisał w wiadomości
    > Preżuć się na kartę VW.
    > Tam przeliczją bezpośrednio z Rub i możesz zaoszczędzić 2.7%.
    > Dokładne porównanie znajdziesz w serwisie naszego grupowego kolegi Jkoliny

    nie muszę. Mam VW i byłem zadowolony z jego przeliczeń w Pradze.

    R.

  • 4. Data: 2006-09-18 12:48:32
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    > Dokladnie x, a ile wynosi x dowiesz sie w momencie obciazenia
    > karty/rozliczenia transakcji.
    > MK

    No to bomba...jedna wielka niewiadoma.

    R.

  • 5. Data: 2006-09-18 12:50:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert.I" <_...@i...pl> wrote in message

    > Visa z rubli przelicza na USD - po jakim kursie? tu:
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp rubla
    > nie ma...

    Hm... o ile nieczego nie przeoczylem to rubel nie jest waluta wymienialna. A
    jesli nie jest to aklajer prawdopodobnie przekazuje do organizacji dane w
    USD lub EUR dokonujac przeliczenia po wlasnym kursie (lub kursie banku w
    ktorym ma rachunek).

    > Następnie leci z USD na EUR po kursie VISY - kurs j.w. (??) plus mbank
    > pobiera 2% za przewalutowanie.

    Jesli obciazenie bedzie w USD to tak.