  • 1. Data: 2006-09-17 12:10:10
    Temat: WIBOR
    Od: a...@g...pl

    Mam takie pytanie, czy wibor 3m zawsze jest mniejszy od 6m , czy można
    to jakoś przewidzieć jak te wielkości się będą kształowały w
    najbliższych latach, bo nie mogę na to wpaść, dzięki

  • 2. Data: 2006-09-17 12:20:55
    Temat: Re: WIBOR
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Mam takie pytanie, czy wibor 3m zawsze jest mniejszy od 6m , czy
    można
    to jakoś przewidzieć jak te wielkości się będą kształowały w
    najbliższych latach, bo nie mogę na to wpaść, dzięki

    Jak jest tendencja do spadku stop to wyzszy jest 3m.

    Jak jest tendencja do wzrostu stop lub ich stabilizacji, to wyzszy
    jest 6m.

    Wszystko to naturalnie przecietnie rzecz biorac, bo moga byc
    chwilowe odchylenia.

    Obecnie nalezy sie spodziewac wzrostu stop, szczegolnie w
    horyzoncie 6-miesiecznym, wiec 6m powinien byc wyzej. To tak
    intuicyjnie, zapewne mozna do tego dorobic jakies bardziej fachowe
    wyjasnienia.

    marekz