  • 1. Data: 2006-09-18 13:46:44
    Temat: MultiBank - paranoja
    Od: m...@a...pl

    Oto niezle kuriozum. Od 3 lat mam konto firmowe (jedyne) i osobiste w
    tym banku, wystapilam ostatnio o przyznaie kredytu odnawialnego do
    konta osobistego. Mam co miesiac wplywy przekraczajace okreslone w
    umowie minimum (czesto dwukrotnie), od pól roku nie korzystam z
    mozliwego debetu, bo na biezace wydatki starcza. Mam tez
    zaswiadczenie o nie zaleganiu z Zus i US. I co odpowiada mi MultiBank?
    ze nie otrzymam kredytu poniewaz w latach 2002 i 2003 nieregularnie
    placilam skladki zus. Informacje te bank ma ode mnie bo 2 lata
    temu skladalam wniosek o przyznanie mi takiego kredytu i
    dolaczylam zaswiadczenie z zus, ze nie zalegam z biezacymi
    skladkami, a zlegle skladki splacam w ukladzie ratalnym. Wtedy
    bank nie przyznal mi kredytu, bo mialam raty, teraz, tez nie, bo
    wtedy mialam raty. Co ciekawsze dowiedzialam sie, ze bank
    przyznaje, badz nie, kredyty wg wewnetrznych zasad, do których
    klient nie ma dostepu. Wychodzi na to, ze klient MultiBanku (niestety
    wiem, ze nie tylko) nie ma pelnej informacji o ofercie banku w
    którym trzyma swoje pieniadze. A wiec banki to kolejne (po us, zus,
    pkp) panstwo w panstwie. Wiem, ze nie jest to moze zbyt odkrywcze
    stwierdzenie, ale jest to kolejny argument na kupowanie biletu w jedna
    strone do jakiegos cywilizowanego kraju.
    i jeszcze prosba, czy ktos z grupowiczów wie, gdzie mozna skladac
    skarge, zazalenie na tego rodzaju praktyki bankowe, czy u nas jest to
    wogóle jakos opinowane?

  • 2. Data: 2006-09-18 14:24:18
    Temat: Re: MultiBank - paranoja
    Od: m...@g...com

    m...@a...pl wrote:
    [...]
    > A wiec banki to kolejne (po us, zus,
    > pkp) panstwo w panstwie. Wiem, ze nie jest to moze zbyt odkrywcze
    > stwierdzenie, ale jest to kolejny argument na kupowanie biletu w jedna
    > strone do jakiegos cywilizowanego kraju.

    To co, wszystkie inne banki wywiało, tylko jeden Multibank został i jest to
    powodem do emigracji?

    p. m.

  • 3. Data: 2006-09-18 15:05:08
    Od: m...@a...pl

    > To co, wszystkie inne banki wywiało, tylko jeden Multibank został i jest to
    > powodem do emigracji?
    >
    > p. m.

    nie wywiało, ale za bardzo nie ma w czym wybierać, bo oferty w
    naszych bankach są najlepsze w telewizyjnym spocie reklamowym. W
    Polsce mniej więcej we wszystkich bankach jest podobne podejście do
    klienta, byłam wcześniej w ing, znajomy w bph. W żadnym banku nie
    procentuje to, że się jest lojalnym klientem. Dobre oferty są przede
    wszystkim na starcie. Wydawać by się mogło, że jak bank od kilku
    lat ma klienta, zna doskonale historię jego konta, może
    przeanalizować wpływy i wydatki, to będzie chciał udzielać kredytu
    takiej sprawdzonej i przewidywalnej osobie, bo kredyt obarczony jest
    wtedy małym ryzykiem, ale tak nie jest. Mówiłam o wyjeździe, bo w
    swerze bankowej w Polsce jest dzicz a system bankowy rozija się
    inaczej niż na zachodzie

  • 4. Data: 2006-09-18 16:38:56
    Od: m...@g...com

    m...@a...pl wrote:

    [...]
    > Mówiłam o wyjeździe, bo w
    > swerze bankowej w Polsce jest dzicz a system bankowy rozija się
    > inaczej niż na zachodzie

    Za dużo oglądasz komisjii śledczych :).

    Tak btw: co to jest "swera"?

    p. m.

  • 5. Data: 2006-09-18 18:16:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Sep 2006 18:38:56 +0200, m...@g...com wrote:

    >Tak btw: co to jest "swera"?
    powieżhnia kóli.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 6. Data: 2006-09-18 20:14:18
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Co ciekawsze dowiedzialam sie, ze bank
    > przyznaje, badz nie, kredyty wg wewnetrznych zasad, do których
    > klient nie ma dostepu.

    Spodziewalas sie przeczytac wewnetrzne procedury i instrukcje w pdf-ie na
    stronie www multibanku? :)

  • 7. Data: 2006-09-18 21:16:05
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    m...@g...com napisał(a):