  • 1. Data: 2006-09-17 13:29:01
    Temat: konto bankowe dla nowej firmy
    Od: "Druid" <d...@g...com>

    Czy moglby mi ktos polecic (najlepiej z wlasnego doswiadczenia) bank, zebym
    mogl zalozyc w nim konto dla nowopowstajacej dzialalnosci gospodarczej ?
    Moje wymagania to:

    - drobne oplaty miesieczne za prowadzenie rachunku lub najlepiej ich brak
    - dostep 24h przez Internet
    - mozliwosc podjecia kredytu dla wlasnie nowopowstajacej dzialalnosci
    - karta kredytowa

    --
    Kuba

  • 2. Data: 2006-09-17 14:54:35
    Temat: Re: konto bankowe dla nowej firmy
    Od: "0zero" <M...@y...com>

    > - drobne oplaty miesieczne za prowadzenie rachunku lub najlepiej ich brak
    > - dostep 24h przez Internet

    Więlkszość grupy poleci Ci VW bank.
    Rzetelne porównanie zanjdziesz na stronach serwisu JKOLINA

  • 3. Data: 2006-09-17 17:19:54
    Od: "c" <k...@a...bb>

    Użytkownik "Druid" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje wymagania to:
    >
    > - drobne oplaty miesieczne za prowadzenie rachunku lub najlepiej ich brak

    KAŻDY BANK , np mbank

    > - mozliwosc podjecia kredytu dla wlasnie nowopowstajacej dzialalnosci
    > - karta kredytowa

    ERA. "Tak to tylko w Erze"

  • 4. Data: 2006-09-17 18:23:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    > - dostep 24h przez Internet
    > - mozliwosc podjecia kredytu dla wlasnie nowopowstajacej dzialalnosci

    Z reguly KK nie sa dostepne w kontach firmowych. Zamiast niej, na ogol banki
    daja karty obciazeniowe.
    Np. od niedawna taka karte oferuje mBank do mBiznes konta.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-09-17 20:44:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SDD napisał(a):
    > Z reguly KK nie sa dostepne w kontach firmowych. Zamiast niej, na ogol banki
    > daja karty obciazeniowe.
    > Np. od niedawna taka karte oferuje mBank do mBiznes konta.

    KK dla firm ma: PKO BP, ING, Raiffeisen, Pekao SA.

    Co do kont - 0 zl prowadzenie mBank (placisz tylko za karte) + VW Bank
    direct (36 zl za token).
    Fortis 5 zl
    Nordea 9 zl
    Polbank 9 zl
    Lokas 0 lub 17 zl
    BISE 10 zl
    Troche ich tam teraz sie narobilo.
    Kredyt - po pol roku dzialalnosci, tak od razu to tylko leasing

  • 6. Data: 2006-09-18 13:29:59
    Od: m...@a...pl

    Polecam mBank, ale nie z doświadczenia z tym bankiem, tylko z
    przeczytanej niedawno oferty. Spełniają większość z twoich
    oczekiwań i od września polepszyła się ich oferta kredytowa i
    wzrósł dopuszczalny debet. A nie polecam Multibanku, w którym jestem
    od 3 lat i raczej zrezygnuję. O przyczynach pisze w osobnym poście

  • 7. Data: 2006-09-22 07:42:04
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    Druid <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > - dostep 24h przez Internet
    > - mozliwosc podjecia kredytu dla wlasnie nowopowstajacej dzialalnosci

    Ja zakladam w mBanku, bo:

    1. mam tam konto osobiste od kilku lat i generalnie jestem zadowolony (choc
    mieli kilka wpadek)
    2. sa najtansi przy stosunkowo rozbudowanej ofercie (kredyty, karty kredytowe
    itp.)

    Na razie 3 dni temu zlozylem przez internet wniosek i czekam...

    platini