  • 11. Data: 2003-04-30 10:00:56
    Temat: Re: mBank - lokaty krotkoterminowe?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Rachunek emax jest odpowiednikiem overnight'u dla wszystkich i raczej nie
    ma
    > co oczekiwac czegos wiecej, czesto w innych bankach overnight'y sa nizej
    > oprocentowane.

    Musze zalozyc eMaxa. Ale po diabla mi kolejny rachunek?

    > Dla dluzszych czasowo inwestycji(kilka miesiecy) znajdziesz napewno
    > korzystniejsze formy lokowania pieniedzy niz w mBanku.

    Ale znacznie trudniej je zalozyc a potem zlikwidowac.
    Tu mialbym kilka klikniec i pieniazki lecialyby na lokate, a potem powrot.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 12. Data: 2003-04-30 11:08:47
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Maciej Loret napisał:
    > Witam.

    > To dlaczego w serwisie transakcyjnym jest lokata na min. rok?

    Pierwsza lokate "krotka" musisz zalozyc przez mLinie, dopiero potem
    bedziesz mial je widoczne. Ja wlasnie po to zeby zobaczyc te opcje w
    przegladarce zadzwonilem na mLinie i zalozylem krotka lokate mimo ze jej
    nie potrzebowalem (tego samego dnia mozna ja anulowac przez internet).
    Ot taka sobie procedurka aktywacji lokat krotkoterminowych.

    MiKo

  • 13. Data: 2003-04-30 23:41:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Pierwsza lokate "krotka" musisz zalozyc przez mLinie,

    Jak dla mnie idiotyczne, ale może jest jakieś racjonalne uzasadnienie
    takiego ograniczenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko