  • 21. Data: 2005-04-17 14:28:02
    Temat: Re: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > pekao jak dla mnie [...] nieakceptowalny od lat...

    Dla niewymagających użytkowników, którzy nie mają potrzeby pojawiać się zbyt
    często w oddziale jest OK. Dla mnie dodatkowo dobrze rozmieszczone bankomaty
    i zlecenia stałe (ciekawe kiedy ta usługa zniknie;).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2005-04-17 15:20:16
    Temat: Re: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?;-P
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Ja mam tak w pl:

    Pekao - eurokonto akademickie. W pakiecie: darmowe przelewy przez net, darmowe
    atm pekao i euronetu, darmowa maestro, duzo oddzialow, gdzie wplacam tylko
    gotowke, darmowe ubezpieczenie, debet do 300zl, karte kredytowa visa regata i
    mastercard charge - obie za 5zl rocznie. Konto prowadzone za darmo. Konto
    prowadzone za darmo, bo chcialem zamknac, ale powiedzieli, ze jak napisze prosbe
    o zaprzestanie pobierania oplat, to mi za darmo beda prowadzic konto i dziala :D
    Karty za 5zl, bo promocja jest calyczasw moim oddizlae na wszystkie kart za 5zl
    tylko. Konta uzywam do wyplacania z bankomatow i przelewow internetowych.
    Kartami: kredytowka i obciazeniowka tylko place.

    PKO BP - studenckie konto. W pakiecie: darmowe bankomaty PKO BP, darmowa karta
    VE (uzywam tylko do wyplat z PKO BP). Konto za 2zl miesiecznie. Darmowe
    powiadamianie na email. Nie kozystam z PKO Inteligo. Dodatkowo karta
    obcizaeniowa Visa Classic za 30zl rocznie. Trzymam te konto tylko z uwagi na
    duzy limit na karcie VC. Nie odwiedzam PKO BP. (raz rocznie po odbior karty)

    Nordea - konto VIP. W pakiecie: ubezpieczenie NNW darmowe, darmowe karty VE i
    VC, darmowa linia kredytowa, darmowe bankoamty BZ WBK, Nordea i Euronet. Wplaty
    w oddzialas, dobry system transacyjny i podglad do transakcji kartowych. Nie
    uzywam do przelewow krajowych, a tylko do darmowych przelewow miedzynarodowych w
    ramach grupy Nordea - Nordea Private Transfer. Koszt 3zł/miesiecznie.

    Multibank - konto multikonto jestem. W pakiecie: konto z darmowymi przelewami
    przez internet, debet 50zł :), konta walutowe w USD i EURO prowadzone za darmo,
    a zlotowkowe za 1zł. Uzywam tylko dlatego, ze mam karte kredytowa. Planuje
    zamknac te konto.

    mBank - konto ekonto. Darmowe, ale trzymam te konto, bo mam karte kreydtowa i
    musi byc konto. Nie uzywam VE, tylko czasem przyjda jakies srodki z aukcji allegro.

    Raiffeisen - konto lokacyjne. Tylko do darmowych potwierdzen przelewow. Mam
    zwykle tylko do 2 odbiorcow takie wymagania, wiec do nich rpzelewy wysylam i
    potwierdzenia z pieczatka i podpisem wysylam (eh niereformowalni)

    Karty kredytowe w pl:
    mBank - roczne oplaty place tylko i odsetki.
    MultiBank - roczne oplaty, odestki i kary. Zmora najwieksza. Planuje sie jej pozbyc.
    BPH - karta darmowa, przelewy regularnie z niej robie. Zadnych dodatkowych oplat
    oprocz prowizji za przelewy.

    Konta zagraniczne:

    Citibank USA. Czekowe basic. 3$ miesiecznie, platne czeki, darmowe przelewy
    przez net, darmowe bankomaty citibanku na swiecie, darmowa linia kredytowa,
    dobre przeliczniki na swiecie, darmowa MC debetowa.

    HSBC USA. Czekowe darmowe. Darmowe czeki, darmowe przelewy, darmowa MC debetowa,
    darmowa karta kredytowa, wszystkie bankomaty na swiecie gratis, lacznie z HSBC,
    dobrde przelicznieki na swiecie.

    PSFCU. Czekowe i oszczednosciowe. Darmowa karta debetowa VC i debetowa.
    Bezplatne wyplaty z atm wszedzie na swiecie. Slabe przeliczniki, ale darmowe
    przelewy przez net. Czeki platne, prowadzenie 10$ rocznie.

    PayPal. Konto do przelewow, darmowe prowadzenie, darmowa karta MC debetowa.
    Wiecej pisac o tym serwisie nie musze.

    Karty kredytowe:
    Capital One - prowadzenie gratis, dobry limit, ale droga w odsetkach.
    HSBC - prowadzenie gratis, darmowe wydanie, dobry limit, tylko 2$ APR rocznie,
    przelewy darmowe, dodatkowe karty gratis.

  • 23. Data: 2005-04-17 17:34:51
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Andrzej Zacharewicz wrote:
    > "Franz" <f...@T...fiut.org> wrote in message

    > Źle bo mam 3 emax'y (w tym 2 bez kart) i 3 emax+ .
    > prowadze tez DG i mam mBiznes (z kartą VBE) i 3 mBiznesMaxy. ale to juz OT

    Franc Ci po prostu zazdrości...

  • 24. Data: 2005-04-17 18:35:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Franz" <f...@T...fiut.org> napisał w wiadomości
    > Pamietnik filatelisty ktoremu sie karty ze znaczkami pomylily :)

    Hmmmm, ciekawe, co Karol na to :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2005-04-17 20:05:48
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Tomasz wrote:

    > Franc Ci po prostu zazdrości...

    Niby czego, przepraszam???

    --
    Franz

  • 26. Data: 2005-04-17 20:09:43
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Franz wrote:

    > Niby czego, przepraszam???

    pieniędzy na utrzymanie tylu kont i kart...