  • 1. Data: 2005-04-16 14:17:27
    Temat: PZ TePsy: BPH v Inteligo v mBank
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam zamiar ustanowić PZ dla TePsy. Do wyboru mam banki jak w tytule.

    Małe śledztwo wykazało, co następuje:

    Koszty:
    - ustanowienie: I - 0 zł, BPH - 0 zł, mB - 0 zł
    - realizacja: I - 0 zł, BPH - 0 zł, mB - 0 zł*
    - odwołanie pojedynczego: I - 0 zł, BPH - 5 zł, mB - 0,5 zł
    - odwołanie upoważnienia: I - 2,99 zł, BPH - 5 zł, mB - 0 zł

    *w mB miesięczna opłata za korzystanie z PZ wynosi 1 zł, bez względu na ich
    ilość

    Funkcjonalność:
    - I - widoczność tylko zrealizowanych w historii, odwołanie - infolinia
    - BPH - widoczność tylko zrealizowanych w historii, odwołanie - infolinia
    - mBank - widoczność całkowita (?, historia danego PZ), odwołanie - internet

    To są informacje, które udało mi się zebrać "na sucho".

    Czy korzystający mogliby podzielić się praktycznymi wrażeniami z korzystania:
    1. z w/w dobrodziejstwa lub/i
    2. w w/w bankach lub/i
    3. z w/w beneficjentem

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-16 19:29:43
    Temat: Re: PZ TePsy: BPH v Inteligo v mBank
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 16 Apr 2005 16:17:27 +0200, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam zamiar ustanowić PZ dla TePsy. Do wyboru mam banki jak w tytule.

    dobrze to przemyślałeś - nie boisz się, że w razie pomyłki TPSy
    odkręcania będzie więcej niż to jest warte?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-04-16 19:57:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <

    > dobrze to przemyślałeś - nie boisz się, że w razie pomyłki TPSy
    > odkręcania będzie więcej niż to jest warte?

    dlaczego sie bac PZ - to jest najwygodniejsza forma placenia
    dla mnie PZ powinno jeszcze spelniac jedno podstawowe kryterium -
    - poniewaz ustanawianie i uruchomienie trwa 1-2 mies. wiec najlepiej
    robic to w banku w ktorym rachunek bedzie sie chcialo miec na dluzej
    Dlatego odradzam BPH bo tamten rachunek nie jest najtanszy i po
    przegladzie rachunkow go zamknalem.
    Jak juz mam placic za rachunek to wole Fortisa z darmowa karta na
    wszystkie bankomaty :-) UWAGA - nie polecam go do PZ bo F. ma
    najdrozsze PZ (po 2 zl za wykonanie) i najgorszy opis - nie umie
    pokazac ktora instytucja forse z mojego rachunku zdejmuje !!!
    z reszty twoich rachunkow wybralbym jednak Inteligo - latwiej zasilic
    przez pkobp :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-04-16 20:23:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 21:29:43 +0200,
    osoba podpisana: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    napisała:

    > dobrze to przemyślałeś - nie boisz się, że w razie pomyłki TPSy
    > odkręcania będzie więcej niż to jest warte?
    Pod względem Inteligo lepsze :-) robisz subkonto tylko do tego i tepsa i
    tak nie pobierze więcej niż powinna.

    A poza tym wygląda na to, że najgorszy okres (przynajmniej w tak
    prostych sprawach) TPSA ma już za sobą.
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2005-04-16 20:43:17
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > dobrze to przemyślałeś - nie boisz się, że w razie pomyłki TPSy
    > odkręcania będzie więcej niż to jest warte?

    Wydaje mi się, że dobrze.
    Wydaje mi się, że wystarczy jeden telefon (BPH, Inteligo) lub parę kliknięć w
    mBanku i odwołane. Bezwarunkowo. I mam na to 30 dni.

    Ale może jestem w mylnym błędzie?

    Jacek

  • 6. Data: 2005-04-17 07:07:44
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Pod względem Inteligo lepsze :-) robisz subkonto tylko do tego i tepsa i
    > tak nie pobierze więcej niż powinna.

    Szczerze mówiąc nie tak sobie to wyobrażałem :-)
    Bo czym by się różniło zasilenie subkonta odpowiednią kwotą od zrobienia
    płatności bezpośrednio do TePsy?
    Chodzi o to, żeby działo się to samo, a ja w wolnej chwili - może tydzień, może
    dwa po terminie sobie zerknę, czy wszystko się zgadza.

    > A poza tym wygląda na to, że najgorszy okres (przynajmniej w tak
    > prostych sprawach) TPSA ma już za sobą.

    No, to mnie trochę uspokoiłeś.

    Jacek

  • 7. Data: 2005-04-17 07:28:44
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Apr 2005 09:07:44 +0200,
    osoba podpisana: Jacek <j...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Szczerze mówiąc nie tak sobie to wyobrażałem :-)

    Wiem. Choć ja np. do PZ (wszystkich) mam wydzielone subkonto, które raz
    na miesiąc zasilam. Na wszelki wypadek.

    > Bo czym by się różniło zasilenie subkonta odpowiednią kwotą od zrobienia
    > płatności bezpośrednio do TePsy?

    Że wrazie kłopotów można powiedzieć: "Mają Państwo PZ, a na koncie była
    odpowiednia kwota, na drzewo."

    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 8. Data: 2005-04-17 09:17:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Wiem. Choć ja np. do PZ (wszystkich) mam wydzielone subkonto, które raz
    > na miesiąc zasilam. Na wszelki wypadek.

    Ale po co? Przecież jeśli zostanie pobrana większa kwota, to ją
    reklamujesz i od razu masz pieniądze na koncie. Subkonto to już hard-core ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-04-17 09:25:49
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 11:17:12 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:

    > Ale po co? Przecież jeśli zostanie pobrana większa kwota, to ją
    > reklamujesz i od razu masz pieniądze na koncie. Subkonto to już hard-core ;)

    No tak, ale po prostu tym kontem nie interesuję sie zbyt często.
    Poza tym dla niektórych subkonto do karty to też hardcore :-)
    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 10. Data: 2005-04-17 13:52:24
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > robic to w banku w ktorym rachunek bedzie sie chcialo miec na dluzej
    > Dlatego odradzam BPH bo tamten rachunek nie jest najtanszy i po

    Nie jest i kiedyś ZTCP już o tym gadaliśmy. Podawałem powody, dla których,
    trochę z inercji, tam jeszcze jestem. Po ostatnich zmianach jest tego ciągle -
    naście, ale bliżej -dziestu zł miesięcznie.
    KK głupim szczęściem/obrotem mam darmo od dłuższego czasu, rachunek brokerski
    trzeba by przenieść...

    > z reszty twoich rachunkow wybralbym jednak Inteligo - latwiej zasilic
    > przez pkobp :-)

    Zasilam raczej z BPH (darmo - aż się ugryzłem w palca - ładne DARMO :-)) albo z
    mBanku. A w Inteligo bywam naprawdę rzadko (też pisałem - moja wina - syndrom
    gestu "wstecz" w Operze, po którym zawsze ląduję na ekranie logowania :-().
    Trzymam tam tylko parę złotych na awaryjne wypłaty w bankomatach PKO BP.

    Dzięki za sugestie - jeszcze pomyślę...

    Pozdrawiam
    Jacek