  • 1. Data: 2005-04-16 11:07:42
    Temat: Karta Upominkowa BZWBK a internet
    Od: "grzechu" <w...@p...onet.pl>

    Czy kartą tą można płacić w zagranicznych sklepach internetowych?

    dziękuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-04-16 12:20:56
    Temat: Re: Karta Upominkowa BZWBK a internet
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    grzechu napisał(a):
    > Czy kartą tą można płacić w zagranicznych sklepach internetowych?

    Czyżby kolega szukał odpowiedzi do konkursu katryonline ?? ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-04-16 12:24:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Czyżby kolega szukał odpowiedzi do konkursu katryonline ?? ;-))

    Pewnie tak. To akurat jest podane jak na tacy na www, ale kwestia
    okresu, na jaki są wydawane karty przerosła nawet ichnie call-center :-)

  • 4. Data: 2005-04-16 12:53:48
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Pewnie tak. To akurat jest podane jak na tacy na www, ale kwestia
    > okresu, na jaki są wydawane karty przerosła nawet ichnie call-center :-)

    W Bytomiu nie wiedzieli nawet że istnieje coś takiego jak karta
    doładowywalna ;-)

  • 5. Data: 2005-04-16 13:56:11
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości

    W Bytomiu nie wiedzieli nawet że istnieje coś takiego jak karta
    doładowywalna ;-)

    bo jeszcze nie istnieje-dopiero maja ja wprowadzic:)))
    pzdr
    P.

  • 6. Data: 2005-04-16 14:28:20
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    PB napisał(a):
> [...]
    > doładowywalna ;-)
    >
    > bo jeszcze nie istnieje-dopiero maja ja wprowadzic:)))

    Dostać jakąkolwiek kartę przedpłaconą w BZ WBK graniczy z cudem bo
    nigdzie tego nie mają. Ale w cenniku doładowywalne jak najbardziej figurują.

  • 7. Data: 2005-04-16 15:50:31
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Pewnie tak. To akurat jest podane jak na tacy na www, ale kwestia
    > okresu, na jaki są wydawane karty przerosła nawet ichnie call-center :-)

    A w praktyce - można płacić w sieci poza PL czy nie?

    Niestety nie udało się kupic tej karty w wawie i nie mam jak
    przetestowac ;-(

  • 8. Data: 2005-04-16 16:18:49
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A w praktyce - można płacić w sieci poza PL czy nie?

    Na stronie BZ WBK piszą że transakcje internetowe tylko w PLN. Ciekawe
    czy dało by się zapłacić za bilet w WizzAir. W końcu transakcja w PLN,
    tylko że międzynarodowa.