  • 1. Data: 2003-10-23 13:53:43
    Temat: mBank: koniec lokaty
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Jak najkorzystniej pozegnac sie z eMax Lokata z ustawionym automatycznym
    odnawianiem? Po prostu zerwac ja bezposrednio po odnowieniu?
    W Lukasie mozna w kazdej chwili zmienic dyspozycje, w okresie trwania
    lokaty, a tutaj nie? :-/

    M.

  • 2. Data: 2003-10-23 14:02:36
    Temat: Re: mBank: koniec lokaty
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > odnawianiem? Po prostu zerwac ja bezposrednio po odnowieniu?
    > W Lukasie mozna w kazdej chwili zmienic dyspozycje, w okresie trwania

    Ja mam zamiar właśnie tak zrobić (już za 8 lat :-)).

    Jacek

  • 3. Data: 2003-10-23 15:20:25
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Tak jak napisales. Czyli poczekac az sie odnowi i odrazu zerwac. Inaczej sie
    nie da, bo zmiana na "nie odnawialna" to zmiana warunkow umowy, czyli
    zerwanie lokaty.

    Pozdrawiam
    MarBad

    it.pw.edu.pl...

  • 4. Data: 2003-10-29 08:38:52
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    > Tak jak napisales. Czyli poczekac az sie odnowi i odrazu zerwac.

    A czy zerwanie bezposrednio po dopisaniu odsetek jest w jakikolwiek sposob
    mniej korzystne niz po roku?

    M.