  • 1. Data: 2003-10-23 14:40:35
    Temat: nie da sie
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w bankach
    detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy razy spotkalem
    sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o zalatwienie jakiejs
    sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie, niemozliwe, nie teraz, jutro, za
    godzine". Nastepnie po krotkiej (i grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie
    zalatwic w przeciagu przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi
    przypadkami?

    Pozdrowienia!
    Pablo

  • 2. Data: 2003-10-23 14:52:01
    Temat: Re: nie da sie
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
    > przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?

    W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
    podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
    bardzo konkretny skutek. Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
    zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
    wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
    zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
    czasu. Czyli:
    a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
    b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
    obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się

  • 3. Data: 2003-10-23 14:52:39
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
    > podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
    > bardzo konkretny skutek.

    Tfu, miało być 'przyczynę'...

  • 4. Data: 2003-10-23 16:22:22
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalatwic w przeciagu przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi

    oczywiscie, najczesciej w piatek po poludniu

    --
    KS

  • 5. Data: 2003-10-24 06:46:17
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    daje sie
    > zalatwic w przeciagu przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze

    Tradycyjny sposób, to prośba o skontaktowanie z przełożonym,
    kierownikiem itp. Duże prawdopodobieństwo załatwienia od ręki.

    Grzexs

  • 6. Data: 2003-10-24 10:21:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > godzine". Nastepnie po krotkiej (i grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie
    > zalatwic w przeciagu przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z

    Jesli piszesz o BZWBK to jak najbardziej :) Ostatnio dowiedzialem sie ze
    karta ktora zastrzegalem pol roku temu jest dalej aktywna :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-10-25 08:06:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zalatwic w przeciagu przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z
    takimi
    > przypadkami?

    Nie raz, nie dwa razy. Mnie właście najbardziej wkurza takie spławianie. A
    osoby, które tak pracują to raczej nie powinny mieć styczności z klientem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara