  • 1. Data: 2003-10-23 09:05:08
    Temat: Jaki BANK wybrac?
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl>

    Witam,
    nie znam sie na tym, a potrzebuje pomocy w wyborze banku, bo moj obecny (PEKAO
    SA ) okrada mnie mieszecznie na jakas tam sume co w przeliczeniu na rok dalo mi
    calkiem spora sumke, ktora wole wydac na wodke (ktorej nie pije) niz dawac
    darmozjadom ktore robia laske za to ze trzymam pieniadze w ich banku, moze
    dlatego ze nie sa to bajonskie sumy...nie wiem..

    Bardzo prosze o porade i chodzi mi tez o bank, gdzie wszystko moglabym robic z
    pracy lub z domu (internet).

    Monika

  • 2. Data: 2003-10-23 09:17:43
    Temat: Re: Jaki BANK wybrac?
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On 23 Oct 2003 11:05:08 +0200, "Monika"

    >Bardzo prosze o porade i chodzi mi tez o bank, gdzie wszystko moglabym robic z
    >pracy lub z domu (internet).
    mBank... Inteligo... Lukas.... Nordea Solo... Millenium...

    ale zalezy co rozumiesz pod pojeciem "wszystko"

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-10-23 09:23:29
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Monika" <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    <ciach>
    > darmozjadom ktore robia laske za to ze trzymam pieniadze w ich banku, moze
    <ciach>

    Takiego banku szukam ;)
    Laska gratis ;)

    SP

  • 4. Data: 2003-10-23 09:29:33
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl>

    > On 23 Oct 2003 11:05:08 +0200, "Monika"

    > mBank... Inteligo... Lukas.... Nordea Solo... Millenium...
    >
    > ale zalezy co rozumiesz pod pojeciem "wszystko"
    >
    > --
    > Piotr

    no np. darmowe przelewy, kontrola salda, calodoby wglad do mojego rachunku

    i zeby to naprawde bylo tanio i wygodnie :) bo dwa dni temu szlak mnie trafil
    jak zobaczylam wydruk z banku ...

    Pozdrawiam Monika

  • 5. Data: 2003-10-23 09:30:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@W...onet.pl

    > Bardzo prosze o porade i chodzi mi tez o bank, gdzie wszystko moglabym
    > robic z pracy lub z domu (internet).

    Do tego opisu pasuje najlepiej Inteligo lub mBank

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-10-23 09:31:09
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-10-23 09:35:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no np. darmowe przelewy, kontrola salda, calodoby wglad do mojego rachunku
    >
    > i zeby to naprawde bylo tanio i wygodnie :) bo dwa dni temu szlak mnie
    trafil
    > jak zobaczylam wydruk z banku ...

    To może VW ? Konto jest darmowe (4%), przelewy i karta też. Wypłaty z
    wszystkich bankomatów powyżej 400 PLN zą za free - poniże tej sumy stała
    prowizja 1,5 PLN. Papierowe wyciągi z kontateż są za darmo. Do tego konto
    oszczędnościowe oprocentowane na 4,25. Jeżeli natomiast chciałabyś kupować
    fundusze inwestycyjne bez prowizji to popatrz na mbank. A najlepiej załóż
    oba (VW i mbank). Są darmowe więc możesz sobie sama potestować i albo oba
    zostawić, albo której zlikwidować.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-10-23 09:40:58
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl>

  • 9. Data: 2003-10-23 09:47:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@g...pl news:bn87ie$hcf$1@inews.gazeta.pl

    > To może VW ? Konto jest darmowe (4%), przelewy i karta też. Wypłaty z
    > wszystkich bankomatów powyżej 400 PLN zą za free - poniże tej sumy
    > stała prowizja 1,5 PLN. Papierowe wyciągi z kontateż są za darmo. Do

    A jak unich wyglada obsluga przez WWW - moge tak samo jak w mBank/Inteligo
    wszystko zalatwic bez ruszania sie z domu (wlacznie z otwarciem konta)?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2003-10-23 09:50:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A jak unich wyglada obsluga przez WWW - moge tak samo jak w mBank/Inteligo
    > wszystko zalatwic bez ruszania sie z domu (wlacznie z otwarciem konta)?

    Tak - po warunkiem, że przy zakładaniu konta zgłosisz, że chcesz aby po
    dokumenty przyjechał kurier (ja tak zrobiłam). W innym wypadku musisz się
    pofatygować na pocztę (potwierdzenie tożsamości). Do tego jest jeszcze
    darmowa infolinia operacyjna (0800103301) . Ja jestem z nich zadowolona.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn