  • 1. Data: 2003-10-23 09:11:07
    Temat: Jakie to koszulki ludzie sprzedaja...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&
    tab=w&tmpl_id=134&sid=4032bcd3735180b89483b10e05f255
    aa

  • 2. Data: 2003-10-23 10:44:14
    Temat: Re: Jakie to koszulki ludzie sprzedaja...
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bn85v8$ko7$...@n...onet.pl...

    http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&
    tab=w&tmpl_id=134&sid=40
    32bcd3735180b89483b10e05f255aa

    Coz, jest w niej cos prawdy, w pekao zawsze sie cos pier.....li

  • 3. Data: 2003-10-23 11:06:47
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&
    tab=w&tmpl_id=134&sid=4032bcd3735180b89483b10e05f255
    aa

    Kupię sobie jak będę szedł zamknąc u nich konto. Musze to zrobić.

    pzdr
    mirek

  • 4. Data: 2003-10-23 12:21:11
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik iq napisał:

    > http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&
    tab=w&tmpl_id=134&sid=40
    > 32bcd3735180b89483b10e05f255aa
    >
    > Coz, jest w niej cos prawdy, w pekao zawsze sie cos pier.....li

    Heh, ale zamiast lewego zubra powinien byc klient. To by wiecej sensu
    mialo. ;-)

    Bartol

  • 5. Data: 2003-10-23 12:21:53
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bn85v8$ko7$1@news.onet.pl...

    http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&
    tab=w&tmpl_id=134&sid=4032bcd3735180b89483b10e05f255
    aa

    A więc jednak istnieją zwierzęta homoseksualne...

    A.

  • 6. Data: 2003-10-23 14:02:01
    Od: "DamiPL" <d...@W...pl>

    moze to rzeczywiscie spoko pomysl na biznes
    proponuje podobne gdzie odpowiednim fontem
    jest napisane Kretyn Bank albo Shitibank

    DamiPL

  • 7. Data: 2003-10-23 14:07:52
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > A więc jednak istnieją zwierzęta homoseksualne...

    Ale z tego co widzę, to nie noszą kolorowych skarpetek :-)

    BTW skąd wiesz, że ta na dole to nie żubrzyca?

    Jacek

  • 8. Data: 2003-10-23 14:39:41
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Widzialem takie w Krakowie z napisem Zboko Bank SA :)

    --
    Piotr Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-10-23 15:19:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Artur Czeczko <n...@e...one.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bn8h36$d9h$...@S...icm.edu.pl...

    > A więc jednak istnieją zwierzęta homoseksualne...

    Wątpiłeś w to kiedykolwiek?

  • 10. Data: 2003-10-23 15:25:38
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Jacek" <j...@W...onet.pl> wrote in message

    > BTW skąd wiesz, że ta na dole to nie żubrzyca?

    Jeśli to żubrzyca, to musisz mi coś wytłumaczyć...
    ale może nie na grupie ;-)

    A.