  • 1. Data: 2003-10-23 09:45:09
    Temat: Blad w ksiegowaniu...
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie. Pewnego dnia na koncie pojawily mi sie pieniadze
    (3tys zl). Okazalo sie ze to bank popelnil jakis blad w ksiegowaniu (choc w
    sumie tego jakos nie potrafia mi udowodnic!). Na koncie po tym fakcie
    zostaly drobne pieniadze (kilka zloty). Kilka dni temu wykonalem przelew,
    wplacajac na owe konto sume ponad 3 tys zl. I co sie stalo? Nastepnego dnia
    z konta zniklo 3 tys zl!!!! Po rozmowie z bankiem, dowiedzialem sie ze to
    oni wykonali operacje na moim koncie, na moich pieniadzach i pobrali sobie 3
    tys zl.
    Szczerze mowiac ja tego za bardzo nie rozumiem, ale.. Bank ma takie
    prawo do tego typu dzialania?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-10-23 10:27:24
    Temat: Re: Blad w ksiegowaniu...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (3tys zl). Okazalo sie ze to bank popelnil jakis blad w ksiegowaniu (choc
    > sumie tego jakos nie potrafia mi udowodnic!). Na koncie po tym fakcie

    Czyli wydałeś te 3k?

    >Kilka dni temu wykonalem przelew,
    > wplacajac na owe konto sume ponad 3 tys zl. I co sie stalo? Nastepnego
    dnia
    > z konta zniklo 3 tys zl!!!!

    Jeżeli wcześniej wydałeś nie swoje pieniądze, to nic dziwnego chyba?

> [...]
    3
    > tys zl.
    > Szczerze mowiac ja tego za bardzo nie rozumiem, ale.. Bank ma takie

    Oczywiście, że ma - zajrzyj do regulaminu konta - pewnie jest tam coś o
    prawie banku do korygowania błędnych księgowań - a to właśnie była taka
    sytuacja.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-24 14:41:48
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Glenn pisze:

    > Oczywiście, że ma - zajrzyj do regulaminu konta - pewnie jest tam coś o
    > prawie banku do korygowania błędnych księgowań - a to właśnie była taka
    > sytuacja.
    Eee, tak bez pytania o zgodę?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 4. Data: 2003-10-24 14:51:33
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał <m...@g...pl> wrote:
    [...]
    > Szczerze mowiac ja tego za bardzo nie rozumiem, ale.. Bank ma
    > takie prawo do tego typu dzialania?

    "A kraść to wolno"?
    Pewnie że ma prawo.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-10-24 14:57:50
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bnbe9j$2a4j$1@foka.aster.pl...
    > Michał <m...@g...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > "A kraść to wolno"?

    A kto ukradl????

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-10-24 16:48:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał <m...@g...pl> wrote:

    > A kto ukradl????

    Wygląda na to, że nikt. Ale to ty wyrażasz święte oburzenie, że bank śmiał
    zabrać pieniądze.
    Na twoim miejscu byłoby mi wstyd pytać o takie rzeczy publicznie i
    cieszyłbym się, że miałem przez jakiś czas darmowy kredyt. Ale tobie to jak
    widać nie wystarcza.

    EOT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-10-25 13:10:05
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Wygląda na to, że nikt. Ale to ty wyrażasz święte oburzenie, że bank śmiał
    > zabrać pieniądze.
    .. pieniadze ktore jak do tej pory nieudowodnil mi ze sa jego.

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2003-10-26 15:21:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > .. pieniadze ktore jak do tej pory nieudowodnil mi ze sa jego.

    Nie były Twoje - i to wystarczy. A może były, co? Bo jak na razie sytuacja
    jest taka, że wykorzystałeś cudze pieniądze, które przypadkiem znalazły się
    na Twoim rachunku, ale jak błąd został naprawiony to jesteś oburzony. I
    pewnie gdyby nikt się nie zorientował, to te pieniądze byś zatrzymał -
    oczywiście nadal uwarzając się za super-uczciwego.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-10-26 15:22:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > oczywiście nadal uwarzając się za super-uczciwego.

    Uważając oczywiście.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-26 16:08:41
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Uważając oczywiście.

    ;-)

    Sluchajcie, pieniadze pojawily sie na moim koncie nawet nie wiem kiedy. Nie
    zauwazylem tego i do dzis nie omge sobie przypomniec czy to ja je wpacilem
    czy bank sie pomylil. Po 3 miesiacach bank przyslal mi pismo ze sie dupnal i
    teraz chce pieniadze odzyskac. Gdy na koncie pojawily sie pieniadze bank je
    sobie wzial, ot tak. Po telefonicznej rozmowie poprosilem o jakies
    wyjasnienia tego faktu, na co dostalem kilka dni pozniej list o tresci, ze
    bank wzial z mojego konta tyle i tyle pieniadzy. Koniec wyjasnien ;-) I
    podkreslam - nadal nie mam zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank
    sie pomylil i wplacil na moje konto jakies pieniadze!!

    pzdr,
    michal