  • 21. Data: 2004-01-30 21:03:25
    Temat: Re: [mBank] nowe bezprowizyjne bankomaty w przyszlosci
    Od: "ra|)ek" <u...@k...pl>

    On 1/30/2004 1:37 PM, RobertS wrote:

    > ze prowadzone sa rozmowy i w przyszlosci mozna liczyc na dalsze bankomaty
    > bezprowizyjne, zapewne chodzi o BPHPBK i jeszcze cos.

    może miał na mysli plany fuzji ING i BZ_WBK ?

    --
    pozdrawiam
    ra|)ek s

  • 22. Data: 2004-01-30 21:18:31
    Temat: Re: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 21:49:10 +0100, Marek Madej
    <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    >IMHO wielkość osadu przypadającego na klienta jest w VW kilkakrotnie

    Owszem.

    >wyższa od mBanku... ale to szybko może się zmienić po zakończeniu epoki
    >migracji ;)

    To mozliwe, ale sprzedajac bank ilosc klientow tez sie liczy.

    dn

  • 23. Data: 2004-01-30 22:40:37
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    Paweł Mik apisał:

    > Myślę, że za jakieś 5-6 lat ludziska jednak zapomną!
    > :)

    Bóg wybacza - obrażony mKlient nigdy ;-)

    K.

  • 24. Data: 2004-01-30 23:18:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004 20:37:17 +0100, "Radek" <r...@n...wp.pl>
    wrote:

    >mnie np. zatrudnili w gdanskim mbanku jako agenta sprzedajacego karty
    >kredytowe.
    zapewne nie w mBanku tylko u osoby wspolpracujacej z mBankiem w formie
    dz.gosp i zapewne jest to umowa zlecenie :) ja wlasnie koncze taka
    wspolprace w Szczecinie bo namawianie na karty kredytowe mnie nie
    interesuje, a polecanie rachunku tez juz nie :) chyba ze ktos w
    Szczecinie wspolpracuje z VW to prosze o kontakt :)) Moge swoich
    dotychczasowych mbankowych klientow przerzucic do VW :))

    WAM

    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 25. Data: 2004-01-31 11:04:08
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    devnull wrote:

    [...]

    > To mozliwe, ale sprzedajac bank ilosc klientow tez sie liczy.

    Ale nie sądzisz chyba, ze klienci mBanku będą zamyckac konta ? Liczba
    kont sie nie zmniejszy (znacznie), a to ze osad się zmniejszy ? Who
    cares ? :-)
    KJ

  • 26. Data: 2004-01-31 11:05:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie sądzisz chyba, ze klienci mBanku będą zamyckac konta ? Liczba
    > kont sie nie zmniejszy (znacznie), a to ze osad się zmniejszy ? Who
    > cares ? :-)

    Skończcie z tym osadem :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 27. Data: 2004-01-31 11:12:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 31 Jan 2004 12:05:47 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Skończcie z tym osadem :-D

    kiedy bankowcy naprawde tak mowia. zreszta, czyz to nie piekne slowko?
    :)))

  • 28. Data: 2004-01-31 11:20:01
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 12:04:08 +0100, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Ale nie sądzisz chyba, ze klienci mBanku będą zamyckac konta ? Liczba
    >kont sie nie zmniejszy (znacznie), a to ze osad się zmniejszy ? Who

    Byla mowa o VW, ze tam ilosc klientow sie zwiekszy, wiec ew. spadek ilosci
    osadu na glowe nie bedzie taki dotkliwy.

    dn

  • 29. Data: 2004-01-31 11:29:10
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 12:05:47 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Skończcie z tym osadem :-D

    Bo jakis bankowy tlumacz sprawny w tlumaczeniu inaczej przetlumaczyl kiedys w
    ten sposob deposit i sie przyjelo. W ang. deposit to zarowno depozyt bankowy
    jak i osad w znaczeniu (cyt. za slownikiem) "to, co się osadza jako
    nierozpuszczalne ciało stałe z roztworów lub płynów przemieszanych z
    cząsteczkami, kawałkami czegoś".
    Ale w sumie fajnie brzmi, wiec mozna sie szybko przyzwyczaic. ;)

    dn

  • 30. Data: 2004-01-31 20:39:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2004 12:20:01 +0100,
    osoba podpisana: devnull <d...@n...net>
    napisała:
    [...]
    > Byla mowa o VW, ze tam ilosc klientow sie zwiekszy, wiec ew. spadek ilosci
    > osadu na glowe nie bedzie taki dotkliwy.

    Nie wydaje mi się, żeby VWBank był na sprzedaż, już prędzej mBank...

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.