  • 31. Data: 2004-01-31 21:44:12
    Temat: Re: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 31 Jan 2004 20:39:55 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sat, 31 Jan 2004 12:20:01 +0100,
    >osoba podpisana: devnull <d...@n...net>
    >napisała:
    >[...]
    >
    >Nie wydaje mi się, żeby VWBank był na sprzedaż, już prędzej mBank...

    Kazdy bank jest kiedys na sprzedaz, badz kupuje innych.

    dn

  • 32. Data: 2004-02-01 14:28:54
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > kiedy bankowcy naprawde tak mowia. zreszta, czyz to nie piekne slowko?
    > :)))

    Nośne reklamowo. Osad w mBanku - mOsad.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 33. Data: 2004-02-01 14:43:37
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 15:28:54 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >Nośne reklamowo. Osad w mBanku - mOsad.

    Swietne!
    Moze to rzeczywiscie sprawka naszych starszych braci, w koncu to oni maja w
    garsci najwieksze banki i przedsiebiorstwa. :/

  • 34. Data: 2004-02-01 16:00:46
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    devnull napisał:

    > Swietne!
    > Moze to rzeczywiscie sprawka naszych starszych braci, w koncu to oni maja w
    > garsci najwieksze banki i przedsiebiorstwa. :/

    Starszych braci w wierze i cyklistów też..

  • 35. Data: 2004-02-01 16:10:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > Swietne!
    > Moze to rzeczywiscie sprawka naszych starszych braci, w koncu to oni maja
    > garsci najwieksze banki i przedsiebiorstwa. :/

    ... jak reagować ?

    [wtajemniczeni wiedzą do czego nawiązuję] :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 36. Data: 2004-02-01 16:20:11
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Starszych braci w wierze i cyklistów też..

    Zaloz konto w mBanku zloz sie na mOsad. :)

  • 37. Data: 2004-02-01 16:39:29
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > Nośne reklamowo. Osad w mBanku - mOsad.

    doBRE
    no to juz wiemy, kto za tym stoi... cyklisci ;)

    G.