  • 1. Data: 2004-01-30 10:57:16
    Temat: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: "Wojciech Gałach" <n...@W...gazeta.pl>

    Nie pisalem tu na temat mZdrajcy zasad, bo uwazam, ze to i tak nic nie da (po
    prostu zabieram swoje zabawi i ide do innej piaskownicy).
    Ale teraz zobaczylem na interi ich nowa reklame i po prostu szlak mnie trafia
    jak mozna byc tak obludnym ( cytat z reklamy ..."" bank który szanuje
    innych ....... zero prowizji przy przelewach""...).

    Teraz to ja na pewno sie wynosze i nie chodzi tu o pare srebnikow
    tylko o zaufanie a wlasna kase daje tylko tym do ktorych takowe mam.
    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2004-01-30 11:09:59
    Temat: Re: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 10:57:16 +0000 (UTC), "Wojciech Gałach"
    <n...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >jak mozna byc tak obludnym ( cytat z reklamy ..."" bank który szanuje
    >innych ....... zero prowizji przy przelewach""...).

    Po prostu w kulki sobie leca. Teraz sie mozna wszystkiego co najgorsze po nich
    spodziewac, legenda upadla.
    Przez najblizsze dziesieciolecia nikt nigdy nie zaufa podobnej przelomowej
    inicjatywie jesli sie pojawi.

    dn

  • 3. Data: 2004-01-30 11:14:46
    Od: "Paweł Mik" <m...@N...op.pl>

> [...]
    > spodziewac, legenda upadla.
    > Przez najblizsze dziesieciolecia nikt nigdy nie zaufa podobnej przelomowej

    Chyba z tymi "dziesięcioleciami" to przesadzasz!
    Myślę, że za jakieś 5-6 lat ludziska jednak zapomną!
    :)
    POZDR

  • 4. Data: 2004-01-30 11:16:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > Po prostu w kulki sobie leca. Teraz sie mozna wszystkiego co najgorsze po nich
    > spodziewac, legenda upadla.

    Straszne. Koniec Polski Niepodległej!
    Krakersa?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 5. Data: 2004-01-30 11:24:14
    Od: "hehe" <h...@...pl>

    > Straszne. Koniec Polski Niepodległej!

    Straszne, bo nikt już nigdy nie uwierzy w to ze bank internetowy może być
    lepszy niż marmurek. Internetowe bank z EU z góry skazane będą na porażkę
    przynajmniej w najbliższej przyszłości.

    > Krakersa?

    Poproszę... :-)

  • 6. Data: 2004-01-30 12:32:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Straszne. Koniec Polski Niepodległej!
    > Krakersa?

    Kiełbaskę na patyku ? :-D

    (c) by ALF :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-30 12:37:25
    Temat: Re: [mBank] nowe bezprowizyjne bankomaty w przyszlosci
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    Jest wypowiedz pracownika:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    800&t=114768&v=t
    ze prowadzone sa rozmowy i w przyszlosci mozna liczyc na dalsze bankomaty
    bezprowizyjne, zapewne chodzi o BPHPBK i jeszcze cos.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-30 13:46:26
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik Wojciech Gałach napisał:

    > Ale teraz zobaczylem na interi ich nowa reklame i po prostu szlak mnie trafia
    > jak mozna byc tak obludnym ( cytat z reklamy ..."" bank który szanuje
    > innych ....... zero prowizji przy przelewach""...).

    A ja w środę (czyli dwa dni po oficjalnych zapowiedziach zmiany TOiP)
    na konto pocztowe interia.pl dostałem reklame mbanku w której był min.
    link do strony:

    http://cf.interia.pl/kb/mbank/ekonto

    A tam można przeczytać:

    "(...)W przeciwieństwie do niemal wszystkich rachunków rozliczeniowych
    wszystkie przelewy: zarówno w ramach zleceń stałych, jak i przelewów na
    zdefiniowane bądź dowolne rachunki docelowe są bezpłatne, jeżeli zlecisz
    je samodzielnie przez Internet lub automatyczny serwis mLinii. Możesz
    zapomnieć o opłatach i prowizjach pobieranych przez banki.(...)"

    Jaki z tego wniosek? Że w mbanku działają amatorzy, którzy nie
    przygotowali się do zmiany TOiP od strony marketingowej!!!

    --
    Roman

  • 9. Data: 2004-01-30 14:04:06
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 30 Jan 2004 14:46:26 +0100, Roman <n...@U...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Jaki z tego wniosek? Że w mbanku działają amatorzy, którzy nie
    >przygotowali się do zmiany TOiP od strony marketingowej!!!

    A nie są darmowe ? Przecież są, płatne będą dopiero od 15.02, więc nie
    kłamią w tej reklamie ;)). Ale fakt, kiepsko to wygląda ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2004-01-30 14:29:41
    Od: "Wojciech Gałach" <n...@N...gazeta.pl>

    > Jaki z tego wniosek? Że w mbanku działają amatorzy, którzy nie
    > przygotowali się do zmiany TOiP od strony marketingowej!!!

    A uwazasz, ze Twoimi pieniedzmi powinni zarzadzac amatorzy?
    Bo ja uwazam ze nie i dlatego spadam do VW tam jest wszystko free i nawet jak
    bedzie dzialac wolniej i gorzej,to i tak wole byc z kims, kto ma nie
    doinwestowane lacza niz z kims, kto robi mnie w konia

    Pozdrawiam Wojtek