  • 11. Data: 2014-08-24 10:18:52
    Temat: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    > Na najbliższy weekend, w nocy z soboty na niedzielę rano mBąk
    > zapowiada modernizację systemu. Karty płatnicze również nie będą
    > działały do 9-tej, więc wczesną, poranną wizytę w piekarni po świeże
    > pieczywko i kawę można sobie tym razem odpuścić (chyba, że z gotówką)
    > -
    > <http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5764,przerwa-w
    -dostepie-do-mbanku.html>

    > Jak piszo to: "W związku z planowanymi pracami modernizacyjnym­i w
    > nocy z 23 na 24 sierpnia 2014 r. (sobota/niedzie­la) w godz. 01:00 -
    > 10:00 nastąpi przerwa w dostępie do banku przez wszystkie kanały oraz

    Działa wam?
    Bo ja cały czas mam: "Przerwa techniczna"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 12. Data: 2014-08-24 11:06:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-08-24 10:18, Kamil Jońca pisze:
    > Działa wam?
    > Bo ja cały czas mam: "Przerwa techniczna"

    nie, ale mBąk nie napisał że godziny są podane w naszej strefie
    czasowej... więc może do wieczora będzie działać.

    Jestem ciekaw czy chociaż autoryzacje kartowe działają bo znajomi mieli
    dziś rano opuścić hotel a mają kartę mbąka (na szczęście nie jedyną).

  • 13. Data: 2014-08-24 11:09:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-24, osa <w...@p...fm> wrote:

    > nie, ale mBąk nie napisał że godziny są podane w naszej strefie
    > czasowej... więc może do wieczora będzie działać.

    Już działa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2014-08-24 11:23:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 00:57:39 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    > Chodzi o to, że świadomie wybrałem nie korzystanie ze starego.
    > Po wyłączeniu animacji i przyzwyczajeniu się do tego "gdzie jest co",
    > to nowy interfejs nie jest zły. Wg mnie szybkością operacji i wygodą
    > przewyższa to co miałem w Multi i w starym mBanku.

    A co tam takiego szybszego ? Naklikac trzeba sie chyba wiecej, te
    wielkie obrazki na wolnym laczu na pewno nie przyspiesza, zapamietac
    gdzie co jest ukryte trzeba wiecej, lokaty i tak zaklada sie przez
    system wnioskow ...
    Jedyna zaleta to bylo ladne porownanie oprocentowania lokat.
    Ale teraz gdy niskie jest, to przestalo byc istotne :-)
    Poza tym to juz dawno powinno byc w starym interfejsie dorobione.

    No, jest i druga zaleta - pasaz z produktami. Ktore czesto nie sa
    dostepne w innych miejscach. Ale to nie zaleta, tylko wada tych innych
    miejsc :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-08-24 11:49:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A co tam takiego szybszego ?

    Działanie. Przelew zdefiniowany (z podpowiadaniem), przelew
    z oszczędnościowego na zwykłe. Dużo czytelniejszy panel inwestycji
    w TFI (z możliwością obliczenia zysku/straty "w przedziale czasu"),
    dostęp do historii, filtrowanie historii, filtrowanie odbiorców,
    sprawniejsza aplikacja mobilna.

    Dużo też daje, że sporo operacji "niedecyzyjnych" odbywa się bez
    przełączania przeglądarki, co ma wpływ na szybkość.

    Jak dla mnie to kwestia przyzwyczajenia się. Ja już nie "szukam"
    gdzie jest co, poruszam się sprawnie i nowy interfejs wydaje mi się
    lepszy od starego.

    Jedyny minus jaki zauważyłem, to próba dostania się do samych "blokad"
    jest faktycznie toporna, ciężko się do niej "dofiltrować".

    > No, jest i druga zaleta - pasaz z produktami. Ktore czesto nie sa
    > dostepne w innych miejscach. Ale to nie zaleta, tylko wada tych innych
    > miejsc :-)

    No ale to logiczna konsekwencja, przecież bank nie będzie rozwijał
    starego interfejsu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2014-08-24 11:51:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A co tam takiego szybszego ? Naklikac trzeba sie chyba wiecej, te
    Bo ja wiem. CHyba nie (ale nie mierzyłem).

    > wielkie obrazki na wolnym laczu na pewno nie przyspiesza, zapamietac
    Wielki obrazek jest chyba tylko na stronie logowania (i fakt wywaliłem
    go adblokiem czy czymś podobnym)

    Mnie denerwuje, że nawet jak nie mam wiadomości, to jest wielki kwadrat,
    zamiast rozszerzonych pól z rachunkami.
    No i dlaczego widać tylko 5 rachunków? ekran mam duży.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 17. Data: 2014-08-24 13:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 11:49:40 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    > Działanie. Przelew zdefiniowany (z podpowiadaniem),

    Hm, obdiorcy zdefiniowani, i juz tu przy kazdym mam "wykonaj przelew".
    Fakt, liste mam krotka.

    >przelew z oszczędnościowego na zwykłe.

    Hm, "Rachunki" i pod emaxem jest "przelew wlasny"

    > Dużo czytelniejszy panel inwestycji w TFI

    A to sie nie znam, mnie sie i w nowym wydaje nieczytelny.

    >(z możliwością obliczenia zysku/straty "w przedziale czasu"),

    Mialo byc o szybkosci.
    Staremu brakuje wiele funkcjonalnosci, ale mozna je bylo dorobic.
    Nowemu tez zreszta brakuje, wiec wcale nie taki lepszy.

    > dostęp do historii, filtrowanie historii, filtrowanie odbiorców,

    Historie rozne w starym sa.
    Mnie wk* historia w nowym, bo nie pokazuje stanu po operacji.
    Trzeba inny widok ... i to ma byc szybciej ?

    > sprawniejsza aplikacja mobilna.

    Niech ja pieklo pochlonie, taka ograniczona.
    Ale to rzecz niezalezna od obu interfejsow internetowych ... ?
    A wlasciwie od trzech, bo jest jeszcze strona w wersji mobilnej.

    > Dużo też daje, że sporo operacji "niedecyzyjnych" odbywa się bez
    > przełączania przeglądarki, co ma wpływ na szybkość.

    Co masz na mysli ? Co sie w starej przelaczalo ?

    > Jak dla mnie to kwestia przyzwyczajenia się. Ja już nie "szukam"
    > gdzie jest co, poruszam się sprawnie i nowy interfejs wydaje mi się
    > lepszy od starego.

    Oczywiscie kwestia przyzwyczajenia, ale jesli na codzien nie robisz
    wielu roznych operacji, to nie spamietasz. A ukryte bywaja starannie.
    A jesli usilujesz obsluzyc przez telefon, to megabajty obrazkow
    zostaja.
    Jak sie "wylacza animacje" ?

    > Jedyny minus jaki zauważyłem, to próba dostania się do samych "blokad"
    > jest faktycznie toporna, ciężko się do niej "dofiltrować".

    Operacje planowane wydawaly mi sie jakies nierzetelne - raz cos
    pokazuja, raz nie ...

    > No ale to logiczna konsekwencja, przecież bank nie będzie rozwijał
    > starego interfejsu.

    Jak widac, czas sie przyzwyczaic do nowego ... lub zmienic bank :-)

    Ale na razie stary interfejs jest, wypadaloby go aktualizowac, podobie
    jak dwa pozostale interfejsy.

    Nie ma ich takze w nowej aplikacji - sproboj np zalozyc lokate
    3-dniowa z lokat.

    J.

  • 18. Data: 2014-08-24 13:58:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [...]

    > Operacje planowane wydawaly mi sie jakies nierzetelne - raz cos
    > pokazuja, raz nie ...

    Domyślnie pokazują tylko chyba miesiąc naprzód. Można to zmienić, ale
    był (jest?) błąd, że jeśli się pierwszy raz w nie wlazło to nie można
    było wybrać więcej miesięcy.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2014-08-24 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

> [...]
    > w TFI (z możliwością obliczenia zysku/straty "w przedziale czasu"),
    > dostęp do historii, filtrowanie historii, filtrowanie odbiorców,

    czekaj, czekaj, o tej historii mówisz, co w krótkim okresie trzeba wejsc w
    jedno miejsce a jak cos starszego to juz w inne? To ma byc ta wygoda?

    No i co ma nowa historia lepszego niz stara?

  • 20. Data: 2014-08-24 15:00:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Hm, obdiorcy zdefiniowani, i juz tu przy kazdym mam "wykonaj przelew".
    > Fakt, liste mam krotka.

    Właśnie. Ja nie mam.

    > Hm, "Rachunki" i pod emaxem jest "przelew wlasny"

    A ja klikam strzałeczkę i wpisuję kwotę.

    > Mialo byc o szybkosci.

    Szybszy jest z samego faktu stosowania ajaxa.

    [...]

    > Co masz na mysli ? Co sie w starej przelaczalo ?

    Strony.

    > Oczywiscie kwestia przyzwyczajenia, ale jesli na codzien nie robisz
    > wielu roznych operacji, to nie spamietasz. A ukryte bywaja starannie.

    Bez przesady.

    > A jesli usilujesz obsluzyc przez telefon, to megabajty obrazkow
    > zostaja.

    Megabajty (kilobajty w zasadzie, ale niech będzie) obrazków wchodzą
    raz, potem siedzą w cache. Nie ma co specjalnie nad tym drzeć szat.

    I w ogóle najpierw sprawdź, co? Przełączenie na pasaż zajmuje 300KB
    i to skompresowanego ruchu, więc nie jest tragicznie. A przez to,
    że jest ajax to na ruchu oszczędzasz i to mocno, bo przy zmianach
    zakładek nie jest odświeżana cała strona.

    > Jak sie "wylacza animacje" ?

    Ustawienia -> zdjęcie profilowe.

    > Operacje planowane wydawaly mi sie jakies nierzetelne - raz cos
    > pokazuja, raz nie ...

    Ja nie mówię o operacjach planowanych, tylko blokadach.
    Historia -> zmień widok -> blokady i zawieszenia.

    > Jak widac, czas sie przyzwyczaic do nowego ... lub zmienic bank :-)

    No to zmieniaj. Mi oferta pasuje, interfejs też. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl