eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy
    weekend
    Date: Sun, 24 Aug 2014 11:51:54 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A co tam takiego szybszego ? Naklikac trzeba sie chyba wiecej, te
    Bo ja wiem. CHyba nie (ale nie mierzyłem).

    > wielkie obrazki na wolnym laczu na pewno nie przyspiesza, zapamietac
    Wielki obrazek jest chyba tylko na stronie logowania (i fakt wywaliłem
    go adblokiem czy czymś podobnym)

    Mnie denerwuje, że nawet jak nie mam wiadomości, to jest wielki kwadrat,
    zamiast rozszerzonych pól z rachunkami.
    No i dlaczego widać tylko 5 rachunków? ekran mam duży.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/