eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy
    weekend
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 24 Aug 2014 13:51:10 +0200

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 11:49:40 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    > Działanie. Przelew zdefiniowany (z podpowiadaniem),

    Hm, obdiorcy zdefiniowani, i juz tu przy kazdym mam "wykonaj przelew".
    Fakt, liste mam krotka.

    >przelew z oszczędnościowego na zwykłe.

    Hm, "Rachunki" i pod emaxem jest "przelew wlasny"

    > Dużo czytelniejszy panel inwestycji w TFI

    A to sie nie znam, mnie sie i w nowym wydaje nieczytelny.

    >(z możliwością obliczenia zysku/straty "w przedziale czasu"),

    Mialo byc o szybkosci.
    Staremu brakuje wiele funkcjonalnosci, ale mozna je bylo dorobic.
    Nowemu tez zreszta brakuje, wiec wcale nie taki lepszy.

    > dostęp do historii, filtrowanie historii, filtrowanie odbiorców,

    Historie rozne w starym sa.
    Mnie wk* historia w nowym, bo nie pokazuje stanu po operacji.
    Trzeba inny widok ... i to ma byc szybciej ?

    > sprawniejsza aplikacja mobilna.

    Niech ja pieklo pochlonie, taka ograniczona.
    Ale to rzecz niezalezna od obu interfejsow internetowych ... ?
    A wlasciwie od trzech, bo jest jeszcze strona w wersji mobilnej.

    > Dużo też daje, że sporo operacji "niedecyzyjnych" odbywa się bez
    > przełączania przeglądarki, co ma wpływ na szybkość.

    Co masz na mysli ? Co sie w starej przelaczalo ?

    > Jak dla mnie to kwestia przyzwyczajenia się. Ja już nie "szukam"
    > gdzie jest co, poruszam się sprawnie i nowy interfejs wydaje mi się
    > lepszy od starego.

    Oczywiscie kwestia przyzwyczajenia, ale jesli na codzien nie robisz
    wielu roznych operacji, to nie spamietasz. A ukryte bywaja starannie.
    A jesli usilujesz obsluzyc przez telefon, to megabajty obrazkow
    zostaja.
    Jak sie "wylacza animacje" ?

    > Jedyny minus jaki zauważyłem, to próba dostania się do samych "blokad"
    > jest faktycznie toporna, ciężko się do niej "dofiltrować".

    Operacje planowane wydawaly mi sie jakies nierzetelne - raz cos
    pokazuja, raz nie ...

    > No ale to logiczna konsekwencja, przecież bank nie będzie rozwijał
    > starego interfejsu.

    Jak widac, czas sie przyzwyczaic do nowego ... lub zmienic bank :-)

    Ale na razie stary interfejs jest, wypadaloby go aktualizowac, podobie
    jak dwa pozostale interfejsy.

    Nie ma ich takze w nowej aplikacji - sproboj np zalozyc lokate
    3-dniowa z lokat.

    J.