  • 51. Data: 2003-01-20 08:33:00
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b0e9ms$rte$1@topaz.icpnet.pl...
    > news:b0e8s0$beh$1@news.tpi.pl, Slawek Kos <s...@p...com>:
    >>
    > Nie zmusil tylko skłonił. mBank skutecznymi negocjacjami.

    Jesli tak, to jest to istotny plus.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 52. Data: 2003-01-20 08:34:49
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj, nic nie
    > tracisz - to i tak za darmo?"

    No, nie.
    Fundusze akcyjne charakteryzuja sie duza zmiennoscia.
    Mozna tam zarobic, ale mozna tez stracic.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 53. Data: 2003-01-20 08:37:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b0e1gi$3ej$1@news.onet.pl...
    > nic nie
    >
    > Przekona go grono zadowolonych uzytkownikow :)

    Jedna uwaga: aby byc zadowolnym z inwestowania w fundusze,
    warto troche zapoznac sie ze specyfika spekulacji obligacjami czy akcjami.
    W przeciwnym wypadku klient moze byc rozczarowany nawet
    przy zerowych prowizjach.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 54. Data: 2003-01-20 09:31:53
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    WOJSAL napisał(a):

    > No, nie.
    > Fundusze akcyjne charakteryzuja sie duza zmiennoscia.
    > Mozna tam zarobic, ale mozna tez stracic.
    ale mozna stracic za darmo i to sie liczy ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 55. Data: 2003-01-20 10:27:59
    Od: "Jarek.P" <jarecki5@usuń.polbox.com>

    "> > > No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj,
    nic nie

    > ale mozna stracic za darmo i to sie liczy ;)

    To ja już nic nie rozumiem, a co z opłatą 4% za zarządzanie, fundusz
    musiałby rosnąć o 10% rocznie zeby dorównac aktualnie emaxowi, a w przypadku
    spadku
    wartosci płaci się też za zarzadzanie.

  • 56. Data: 2003-01-20 10:36:22
    Temat: Re: mBank fundusze - dotychczasowe rejestry w powierniczych
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gbbh$f6p$1@wulkan.zso5.gda.pl, WOJSAL <w...@g...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli dwa zlecenia zamiast jednego?!
    > Jesli tak, to nie wyglada to rewelacyjnie.

    Dlaczego? Oba bez opłat!

    --
    Robert

  • 57. Data: 2003-01-20 10:38:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gj07$rsu$1@news.tpi.pl, Jarek.P <jarecki5@usuń.polbox.com>:

    > To ja już nic nie rozumiem, a co z opłatą 4% za zarządzanie, fundusz
    > musiałby rosnąć o 10% rocznie zeby dorównac aktualnie emaxowi, a w
    > przypadku spadku
    > wartosci płaci się też za zarzadzanie.

    Nie. Te 10% rocznie to jest już po odliczeniu tych 4%.

    --
    Robert

  • 58. Data: 2003-01-20 11:52:29
    Od: "Jarek.P" <jarecki5@usuń.polbox.com>

    > Nie. Te 10% rocznie to jest już po odliczeniu tych 4%.

    Żebym miał jasność, wyniki funduszy są podawane już po potrąceniu opłat za
    zarządzanie, czy tak. Czyli wyniki miesięczne są podawane po
    potrąceniu 1/12 opłaty a tygodniowe 1/48. Dzięki za cierpliwość.

    Jarek

  • 59. Data: 2003-01-20 13:53:05
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Żebym miał jasność, wyniki funduszy są podawane już po potrąceniu opłat za
    > zarządzanie, czy tak. Czyli wyniki miesięczne są podawane po
    > potrąceniu 1/12 opłaty a tygodniowe 1/48. Dzięki za cierpliwość.

    masz rację - opłata za zarządzenie jest dzielona na liczbę dni w roku i
    odejmowana codziennie - to co jest podawane to faktyczny zysk

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl

  • 60. Data: 2003-01-20 14:27:43
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Dlaczego? Oba bez opłat!

    Dobre i to. Ale 4 dni trwa realizacja takiej konwersji.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)