  • 1. Data: 2003-01-18 20:45:51
    Temat: chcę wziąć kredyt na mieszkanie
    Od: "Evit" <e...@p...onet.pl>

    gdzie najlepiej, chodzi mi głównie o niskie oprocentowanie i minimalny wkład
    własny.
    Ewa

  • 2. Data: 2003-01-18 22:48:53
    Temat: Re: chcę wziąć kredyt na mieszkanie
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Polecam swoje usługi, oferuję kredyt w banku hipotecznym HVB (www.hvb.pl),
    oprocentowanie, niezależnie od wkładu własnego, wynosi aktualnie w CHF 3,14%
    i jest zamienne. Prowizja od 2%-dość wysoka, ale łączny koszt kredytu
    zdecydowanie najniższy na rynku. Prowizję bank pobierze niezależnie czy
    ubiegasz się o kredyt bezpośrednio czy przeze mnie. Możliwość kredytowania
    do 100% wartosci nieruchomosci. Pytania na mail: j...@g...pl
    Pozdrawiam Jarek

  • 3. Data: 2003-01-18 22:59:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zobacz www.bankiert.pl i wyszukiwarke
    Ostatnio Rzepa robila konkurs na najlepsze kredyty mieszkaniowe.
    Zajrzyj do internetowego archiwum - wygral bodaj KB.

  • 4. Data: 2003-01-19 09:43:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > ubiegasz się o kredyt bezpośrednio czy przeze mnie. Możliwość kredytowania

    Przed wzięciem kredytu w walucie zapoznaj się z wszystkimi niebepieczeństwami
    tego typu kredytów: różnice kursowe (kredyt dostaniesz chyba po kursie kupna a
    będziesz go spłacać po kursie sprzedaży), duże prawdopodobieństwo wzrostu kursu
    sprzedaży po którym będziesz spłacała kredyt. Oczywiście kurs kupna jest
    mniejszy niz kurs sprzedaży. Prowizja w kredytach złotówkowych jest na poziomie
    0,9%. Tensor1
    PS Zapoznaj się także z dyskusją o kredytach denominowanych na tej liście.

  • 5. Data: 2003-01-19 10:08:48
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 0,9%. Tensor1
    > PS Zapoznaj się także z dyskusją o kredytach denominowanych na tej liście.

    Przepraszam. W poprzednim poście zapomiałem podać adres na ranking kredytów
    złotowych w Rzeczpospolitej:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03010
    9/pieniadze_a_2.html#3
    Tensor1.

  • 6. Data: 2003-01-19 16:20:08
    Od: "Evit" <e...@p...onet.pl>

    Dzięki za informacje, ale nie bardzo wierzę w wiarygodność tego zestawienia
    Rzeczopsp.. Pierwsze wrażenie jest fatalne: na 2-gim miejscu jest bank
    Rheinhyp-BRE, który ma tragicznie wysoką prowizję a odsetki- powiedzmy-
    średnie. Nie mam pojęcia, czemu jest tak wysoko, pewnie ktoś "wspomagał" to
    zestawienie i można się naciąć.
    Ewa

  • 7. Data: 2003-01-19 20:28:35
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > średnie. Nie mam pojęcia, czemu jest tak wysoko, pewnie ktoś "wspomagał" to

    To jest wynikiem przyjęcia 6-ciu kryterium i odpowiednich wag (w sumie max 90)
    1. Maksymalna kwota kredytu (25)
    2. Wysokość oprocentowania (25)
    3. Wymagane zabezpieczenia (10)
    4. Wysokość prowizji (10)
    5. System spłaty kredytu (10)
    6. Możliwość wcześniejszej spłaty (10)
    Uważam, że waga w kryt. 1 jest za wysoka i to powoduje, że np. Rheinhyp-BRE
    jest na drugiej pozycji. Poza tym jest OK. Tensor1

  • 8. Data: 2003-01-19 21:43:32
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Evit" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > średnie. Nie mam pojęcia, czemu jest tak wysoko, pewnie ktoś "wspomagał" to

    Przyjrzyj sie jeszcze raz tym zestawieniom. Tabela w ktorej Rheinhyp-BRE jest
    na 2 miejscu, to tylko zestawienie warunkow oferowanych przez banki. Jak
    bowiem wytłumaczyc 4 miejsce GE Capital, ktory wogole nie oferuje kredytow
    z pierwszego zestawienia. Podsumowania sa w tabelach u dolu strony.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-20 07:57:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > bowiem wytłumaczyc 4 miejsce GE Capital, ktory wogole nie oferuje kredytow
    > z pierwszego zestawienia. Podsumowania sa w tabelach u dolu strony.

    Wszystko jest dobrze. Dla danego typu kredytu np. 10 letni kredyt złotowy są
    dwie tabele. Pierwsza informacyjna, zawierająca wszystkie banki (20),
    niezależnie czy udzielają tego typu kredytu. Z kolei dopiero w drugiej jest
    ranking; jeżeli bank nie udziela tego kredytu to go na niej nie ma. Przykładowo
    GE Capital jest oczywiście w pierwszej a nie ma go w drugiej.
    UWAGA. Ranking to zawsze tabela druga.
    Pozdrowienia Tensor1.