  • 1. Data: 2003-01-19 07:04:17
    Temat: [lukas] opis wyciagu
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    czy Lukas na wyciagu opisuje do kogo byl wykonany przelew?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-19 07:38:31
    Temat: Re: [lukas] opis wyciagu
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0dilb$6ir$1@news.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > czy Lukas na wyciagu opisuje do kogo byl wykonany przelew?

    Nie, jest tylko:

    Przelew (wewnętrzny) data operacja saldo

    Ani dla wychodzących, ani dla przychodzących.

    W historii na WWW widać do kogo przelew, ale tylko dla wychodzących
    (niestety).

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-20 09:04:54
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > W historii na WWW widać do kogo przelew, ale tylko dla wychodzących
    > (niestety).

    Owszem ale poza historia dokladny podglad wyslanych masz w menu przelewy po
    kliknieciu na date, bylo juz o tym zreszta.
    dj

  • 4. Data: 2003-01-20 10:27:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gea4$dg2$1@poczta.fkz.com.pl, dx <d...@o...pl>:

    > Owszem ale poza historia dokladny podglad wyslanych masz w menu
    > przelewy po kliknieciu na date, bylo juz o tym zreszta.

    ??
    Od kiedy przelewy _przychodzące_ mam w menu przelewy?
    Jeśli już, to ma je podmiot wysyłający przelew, w ogólności nie ma on konta
    w Lukasie a ja nie mam do niego dostępu. Więc to nic mi nie daje. W dalszym
    ciągu nie mogę sprawdzić, do kogo był kierowany przelewy przychodzący, co
    jest dla mnie i współwłaścicielki konta kłopotliwe.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-20 11:41:01
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Od kiedy przelewy _przychodzące_ mam w menu przelewy?
    Napisalem dokladnie dla "podglad wyslanych" a z reszta sie zgdzilem, prawda?
    dj