  • 1. Data: 2003-01-18 21:38:25
    Temat: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "apjn" <a...@w...pl>

    Witam. Moze moje pytania nie sa iscie bankowe ale dotycza na pewno tez
    finansow zwlaszcza naszych. W zwiazku z tym kieruje na te grupe takie
    pytania-sugestie. Otóz. Powstala nowa firma zajmujaca sie ubezpieczaniem
    m.in. samochodow w
    sysremie Direct. Reklamuja sie, ze sa o ok. 15% tansi od tradycyjnych firm
    ubezpieczeniowych. Co sadzicie o tej firmie? Moze ma ktos juz jakies
    doswiadczenia z firma pt. LINK4 lub moze sie podzielic jakimis uwagami,
    sugestiami ? Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2003-01-18 21:58:33
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "apjn"
    > (...) Moze ma ktos juz jakies doswiadczenia z firma pt. LINK4 (...)

    reklama pojawila sie dopiero w tym tygodniu, wiec to niemozliwe
    mozesz postudiowac ich regulaminy sam - ja mam OC/AC platne w sierpniu to do
    tego czasu juz się czegoś dowiemy o tej firmie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-19 00:28:34
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    www.link4.pl

  • 4. Data: 2003-01-19 03:33:01
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > Co sadzicie o tej firmie?

    Odpowiedź brzmi: nie.
    (niestety)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 5. Data: 2003-01-19 13:09:43
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Dzwoniłem do nich z ciekawości, żeby zobaczyć jaka jest różnica cenowa między
    nimi a PZU. Mam auto warte 22 tysiące (według PZU), zapłaciłem tydzień temu
    1340 złotych za pakiet ubezpieczeniowy (trzeci rok, ostatni rok pakietu). Link
    4 wyceniło mi ubezpieczenie na 1900 PLN. Ale ZAZNACZAM: to jest normalne
    ubezpieczenie bez pakietu. Nie wiem ile by to kosztowało w PZU bez pakietu, bo
    nie sprawdzałem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-01-19 17:42:30
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    Wyrazam tylko swoja opinie, nie mam zammiaru nikogo urazic... Dla mnie to
    lipa ten LINK4. Prosta sprawa...Zastanowcie sie jak dzis mozna wejsc na
    rynek...?
    Tylko atrakcyjne warunki, prawda...? Widzialem w tamtym tygodniu ich reklame
    ze niby taniej bo nie placisz agentowi...Ciekawe kto placi za te reklame i
    za tych ludzi, ktorzy pracuja w tle reklamy...
    :)
    Dwa dni pozniej zobaczylem na grupie alt.pl.biznes.ubezpieczenia wiadomosc
    od czlowieka, ktory mowi ze link4 wycenil mu tak samochod ze wyszla
    kosmiczna skladka...
    Krotko mowiac reklama swoje a rzeczywistosc w inna strone. Ja juz do tej
    firmy nie mam zaufania...!!!

    pozdrawiam,

    Rafal

    Użytkownik apjn <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0chi4$g9v$...@f...man.torun.pl...

  • 7. Data: 2003-01-19 18:28:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Krotko mowiac reklama swoje a rzeczywistosc w inna strone. Ja juz do
    tej
    > firmy nie mam zaufania...!!!

    To ja moze tak.
    Do mBanku tez nie mialbys zaufania - bo sie reklamuje.
    I ktos, gdzies napisalby cos - a ty uwierzylbys w to - samemu nie
    sprawdzajac... ;)

  • 8. Data: 2003-01-19 19:41:36
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    > To ja moze tak.
    > Do mBanku tez nie mialbys zaufania - bo sie reklamuje.
    > I ktos, gdzies napisalby cos - a ty uwierzylbys w to - samemu nie
    > sprawdzajac... ;)

    Nie upraszczajmy sprawy. Nie o to chodzi ze jak sie ktos reklamuje to zle.
    Masz racje, trzeba sprawdzic. I wlasnie sprawdzajac grupe znalazlem artykul
    o Link4 i ich stawkach. Po prostu slyszysz haslo nie plac agentowi u nas
    taniej, a ja pytam w takim razie to kto obsluguje klienta. Jak zwal tak zwal
    ale ta osoba tez musi zarobic. Szczerze mowiac do dzis juz slyszalem i
    widzialem kilka niepochlubnych opinii na temat link4, wiec...
    Ale prosze bardzo ja nie bronie nikomu...
    :)

  • 9. Data: 2003-01-19 22:10:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > To ja moze tak.
    > Do mBanku tez nie mialbys zaufania - bo sie reklamuje.

    Trafiles w sedno - pamietam do dzis reklame
    "Czy stać Cię na inny bank?" ponieważ mnie stać
    a do interesów BRE nie mam zaufania więc
    do dziś nie mam nic w m- i multi-
    *** blad ***
    PS - na stronie http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html#
    jest to Billboard 20

  • 10. Data: 2003-01-20 08:05:45
    Temat: Odp: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    LINK4 wprowadzil poruszenie wsrod agentow, wiec uprzedzam, ze dyskusja moze
    byc przez nich zabarwiona
    sam tworzylem system dla firmy sprzedajacej ubezpieczenia, wprawdzie zyciowe
    ale jednak....prowizje sa znaczace
    wiem z dobrego zrodla , ze duzo agentow dzwoni aby porownac oferte i sa
    niemili.... w sumie to konkurencja...
    ja slyszalem opinie tylko jednej osoby, ktorej skladka wyliczona w link4
    byla o 1000 zl nizsza niz tradycyjna

    wiec...

    pozdrawiam