  • 1. Data: 2003-03-23 21:34:14
    Temat: eKonto w mBank na tle innych
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

    Jak myślicie, czy jest lepsza oferta na rynku, jeśli chodzi o banki
    elektroniczne, od mBanku w prowadzeniu zwyklego ROR?

    - prowadzenie eKonta - darmocha
    - przelewy, karta - darmocha
    - oprocentowanie - 4,20
    - euronet - darmocha - bez wiekszych wpadek
    - funkcjonalnosc - na razie nie bylo wiekszej wpadki

    Jest jakies lepsze rozwiazanie do "dysponowania" srodkami biezacymi?

    Paweł

  • 2. Data: 2003-03-23 21:41:30
    Temat: Re: eKonto w mBank na tle innych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł wrote:
    > Jest jakies lepsze rozwiazanie do "dysponowania" srodkami biezacymi?

    Co to znaczy lepsze?
    Ja ci wymienie lepsze, bo mam dostep do placowek, wiekszy wybor kart,
    wiecej bankomatow, lepsza funkcjonalnosc i tak dalej.
    Jesli sie pytasz czy jest lepsze rozwiazanie dla malo wymagajacych
    klientow masowych - aaa to wtedy przyznaje racje - trudno znalezc cos
    bardziej konkurencyjnego. No ale kurka przeciez my chcemy na
    szczebelek wyzej, nie? :)

  • 3. Data: 2003-03-23 22:12:45
    Temat: Odp: eKonto w mBank na tle innych
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

> [...]
    > Jesli sie pytasz czy jest lepsze rozwiazanie dla malo wymagajacych
    > klientow masowych - aaa to wtedy przyznaje racje - trudno znalezc cos

    Tak właśnie o to mi chodziło. Bo tak naprawdę, każdy dobiera usługę do
    własnych potrzeb. Jeśli zarabiam miesięcznie jakąś kasę i powiedzmy 80%
    przeznaczam na konsumpcję bieżącą to wybierając:
    -płacic za prowadzenie 7 zl czy nie
    -palcic za przelewy 3 czy nie
    -placic za karte czy nie
    - itd ........
    sa ta wydawac sie smieszne pieniadze ale zawsze cos

    No ale kurka przeciez my chcemy na
    > szczebelek wyzej, nie? :)

    OK. To co robić z tymi 20% miesięcznej nadwyżki?

    Paweł

  • 4. Data: 2003-03-23 22:17:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł wrote:
    > OK. To co robić z tymi 20% miesięcznej nadwyżki?

    No z pewnoscia nie trzymac w banku... :) Jak nie ma w co inwestowac -
    to chociazby w siebie...