  • 11. Data: 2002-09-26 19:56:08
    Temat: Re: mBank czy Iteligo?
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    > Lepsze to raczej Inteligo.
    Ciekawa opinia, aczkolwiek odosobniona. Hm, pracujesz dla nich?

    > Tanszy na pewno bedzie mBank.
    A, tu się zgodzę!

  • 12. Data: 2002-09-26 20:05:25
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej się nie nadaje:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=389
    65&t=38965

    Hmmmm....
    OK, teraz wazne pytanie: czy ktos mial problemy z fiskusem wynikajace
    z opisanych w linku niedociagniec ?

    Dzieki za info.

    GreG

  • 13. Data: 2002-09-26 20:23:27
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "A.S." <s...@k...pl> wrote in message

    > Ciekawa opinia, aczkolwiek odosobniona. Hm, pracujesz dla nich?

    > A, tu się zgodzę!

    Nie, nie pracuje dla nich. Ale za to moge zapewnic, ze nie jest to opinia
    odosobniona :).

    marekz

  • 14. Data: 2002-09-27 06:00:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał

    65&t=38965

    > Hmmmm....
    > OK, teraz wazne pytanie: czy ktos mial problemy z fiskusem wynikajace
    > z opisanych w linku niedociagniec ?

    Jesli chodzi o kapitalizacje odsetek (bo reszta chyba nie jest tak wazna),
    to podobno ma byc taka mozliwosc po aktualizacji w pazdzierniku :-) Ma byc
    tez formatka do US.
    A jesli chodzi o numer rach. nadawcy z BRE, to w multi jest podobna kaszana
    :(( Autor zapomnial jeszcze napisac ze w opisie przelewu z BRE jest podobnie
    :(( Mam nadzieje, ze BRE wreszcie zmieni nr rach na IBAN i bedzie dzialac
    poprawnie.

    Pzd
    Witek

  • 15. Data: 2002-09-30 10:27:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (25 Sep 2002 17:50:52 +0200), a...@b...pl
    był(a) napisał(a):

    >Otóż - na to konto będą docierały wszelki wpływy do mnie. Mam zamiar przez
    >internet płacić za czynsz, tel., ZUS itp. Jeśli chodzi o wybieranie pieniędzy -
    >to mam zamiar je przelewać na swoje konto osobiste w ING i stamtąd wyciągać
    >(Śląski mam pod nosem)
    >mBank czy Inteligo? Co jest najlepsze w mojej sytuacji? Najlepsze tzn. łatwe w
    >obsłudze, bezpieczne, no i niedrogie.

    mBank -- koszt 0zł. Inteligo -- koszt bodajże 12zł miesięcznie.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2002-09-30 10:28:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 20:34:12 +0000 (UTC)), Radek B
    <r...@f...inv.pl> był(a) napisał(a):

    >mBank raczej nie nadaje się do działalności gospodarczej.

    A niby co Inteligo ma więcej? Poza łatwiejszym wygenerowaniem wydruku
    z wyciągiem...

  • 17. Data: 2002-09-30 10:38:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 19:14:27 +0000 (UTC)), Radek B
    <r...@f...inv.pl> był(a) napisał(a):

    >Raczej się nie nadaje:
    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=38
    965&t=38965

    >1. Brak mozliwosci wydrukowania potwierdzenia kapitalizacji odsetek.
    >- Rzecz bardzo wazna gdyz to jest moj dochod i musze go udokumentowac. Odpowiedz
    "mozesz >sobie zamowic na mLinii" zignoruje bo za cene jaka mB sobie zyczy za taki
    "bajer" to ja >juz pojde lepiej do marmurka - bedzie tanszy.

    a) Można wydrukować drukując poleceniem DRUKUJ przeglądarki. Brak
    wydruku jak za potwierdzenie przelewów jest może mniej wygodne i
    nieprzyjemne psychologicznie, ale nie widzę tutaj problemu.

    b) A nawet jeśli, to koszt dla mBanku -- 5zł. Koszt prowadzenia konta
    w Inteligo -- 12zł miesięcznie. Wychodzi, że nawet przy zamówinionym
    wyciągu jest taniej

    >2. Potwierdzenie przelewu przychodzacego ma zla nazwe.
    >- dokladniej jak sie otworzy ta stroniczke do wydruku (przypominam, ze chodzi o
    przelew >PRZYCHODZACY) to mam wielkimi bukwami "POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI
    >PRZELEWU-DUPLIKAT". No moi drodzy fachowcy - co to kurde jest?!?! Co to za nazwa?

    No jak co? Potwierdzenie złożenia dysposzycji przelewu. Kolejny
    psychologiczny motyw. Nieraz tutaj pisano o tym, że potwoierdzenie
    przelewu jest jedynie wskazówką, a nie dowodem na opłatę, gdyż tą
    sobie odbiorca sprawdza u siebie na koncie. Wiara w potwierdzenia jest
    dla mnie mocno sekciarska...

    >3. Czad z BRE. Otrzymuje przelewy od firmy majacej konto w BRE. A zamiast numeru
    konta >mam jedynie numer rachunku, nie ma nawet banku nadawcy. Na szczescie jest sam
    nadawca, >ale badzmy konsekwentni - dlaczego dane innych bankow sa, jedynie BRE sie
    tajniaczy? O >czym to ma niby swiadczyc?

    Nie odpowiem, bo nie mam doświadczeni z BRE.

    >4. Dlaczego przelewy WEWNETRZNE sa platne 1 zl? Rozumiem, ze na zewnatrz kosztuje -
    bo tu >sie zarabia (zwlaszcza, ze mBiznesowcy sa najlepiej rokujaca grupa w
    dziedzinie przelewow, prawda?). Ale dlaczego u licha wewnatrz?

    a) to nie dowód na nienadawanie sie mBiznes, zwłaszcza, że w Inteligo
    jest jeszcze drożej.

    b) Przelewy wewnętrzne są płatne, bo, kurde, nie wszystko może być za
    darmo. Konta firmowe są najczęściej bardzo drogie w innych bankach. W
    mBanku są bardzo tanie. Darmowe przelewy w mBanku dla mBiznes byłyby
    przyjemne, ale ile można wymagać za darmo?

    >I jak mi ktos powie, ze taki jest system, ze to i owo to ja sie rozesmieje zlosliwie
    i powiem - a do ZUSu sie dalo inna cene okreslic?? ;->

    No dało bo widać uznano, że to jest ważniejsze niż brak opłaty za
    przelew. Ja tam wolę tak jak jest niż na odwrót.

    >Uwazam to za zachowanie nieeleganckie po prostu. Choc ostatnio mB elegancja nie
    grzeszy :(

    Elegancją nie grzeszą ci, co napadają na mBank z komunistycznymi
    hasłami w garści. ,,Pierd*ny bank, bo nam za darmo wszystkiego nie
    daje''.

    >Stety - niestety -> jak sie chce posiadac w ofercie konta biznesowe to trzeba sie
    >pogodzic, z tym, ze musza miec wszystko co jest potrzebne wg przepisow.

    A czego nie ma i z jakimi przepisami nie jest zgodne?

  • 18. Data: 2002-09-30 10:41:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 22:23:27 +0200), "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> był(a) napisał(a):

    >Nie, nie pracuje dla nich. Ale za to moge zapewnic, ze nie jest to opinia
    >odosobniona :).

    Masz rację, jeszcze niejaki Radosław P. wierzy w moc PDFów i SMSów...

  • 19. Data: 2002-09-30 19:25:54
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Pracujesz dla mBanku?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 20. Data: 2002-09-30 21:17:14
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Masz rację, jeszcze niejaki Radosław P. wierzy w moc PDFów i SMSów...

    No. I jeszcze wiele innych osob, ktorych zapewne nie znasz.... Czy tez moze
    masz wrazenie, ze cala reszta swiata uwaza, iz mBank jest lepszy ? :)

    marekz