  • 21. Data: 2002-09-30 21:22:37
    Temat: Re: mBank czy Iteligo?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3l9gpus32f5k7u4h966gd6tlmng2c6fkdu@4ax.com...

    > mBank -- koszt 0zł. Inteligo -- koszt bodajże 12zł miesięcznie.

    A czemu akurat 12 ? Napisz lepiej 120 zł ! Lepiej brzmi !!! ;-)

    marekz

  • 22. Data: 2002-09-30 21:52:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 19:25:54 +0000 (UTC)), Radek B
    <r...@f...inv.pl> był(a) napisał(a):

    >Pracujesz dla mBanku?

    Nie. Ale od dawna wychodzę z założenia, że należy popierać ulubioną
    markę. Ponieważ mBank jest dla mnie najlepszy, choć niekoniecznie
    idealny, to promowanie mBanku niesie za sobą jego rozwój, a co za tym
    idzie polepszenie usług, na czym zyskuję także ja.

    Ludzie w Polsce potrafią głównie atakować firmy, z których usług
    korzystają. Lata wpływu Wielkiego Brata ze wschodu sprawiły, że dzielą
    się ,,na nas i na nich''...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2002-09-30 21:53:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 23:17:14 +0200), "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> był(a) napisał(a):

    >No. I jeszcze wiele innych osob, ktorych zapewne nie znasz.... Czy tez moze
    >masz wrazenie, ze cala reszta swiata uwaza, iz mBank jest lepszy ? :)

    No nie, choć chcialbym, żeby to była prawda :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 24. Data: 2002-09-30 22:00:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 23:22:37 +0200), "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> był(a) napisał(a):

    >A czemu akurat 12 ?

    Kurcze, nie pamietam szczegółów obliczeń. Ale wtedy tyle nam
    wychodziło. Dobra, lukam do TOiP:

    Opłata za prowadzenie: 3,99
    Przelew do ZUS 2,99 * 3 = 9zł
    =================
    12,96

    Tak więc podstawowa funkcjonalność konta firmowego, dostępna w mBanku
    za darmo w Inteligo kosztuje ponad 12zł. Do tego porównanie cen za
    przelew wychodzi na korzyść mBanku 1zł kontra 1,49zł

    Generalnie mBank jest więc tańszy, choć na korzyść Inteligo
    przemawiają takie bajery jak SMSy, PDFy oraz psychologicznie
    przyjemniejsze generowanie drukowanych wyciągów. Ale mam nadzieję, że
    mBank nad tym pracuje.

    >Napisz lepiej 120 zł ! Lepiej brzmi !!! ;-)

    Tak, ale to nieprawda...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)