  • 1. Data: 2002-09-25 13:11:39
    Temat: [Raiffeisen] Dzwonili do mnie
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Wracałem właśnie z oddziału i kiedy zadzwoniła komórka.
    Okazało się że była to przemiła pani z Raiffeisena i proponowała mi
    założenie
    konta osobistego,. Hmm, cóż mogłem powiedzieć, jedynie to że poza kontem
    lokacyjnym byłem zainteresowany jedynie kartą kredytową. A ror jest dla mnie
    za drogi, choć być może, po (prawdopodobnej) likwidacji papierowych opisów w
    ING śląskim może trzeba się będzie zastanowić.
    Tak więc z propozycji nic nie wyszło.
    Natomiast jestem ciekawy czy ten telefon jest wynikiem dzwonienia
    do wszystkich klientów czy też chcieli się dobrać do klienta z całkiem
    przyzwoitym
    saldem na KL
    KJ

    --
    K.J.O.N.C.A:Kinetic Journeying Observation and Nocturnal Calculation Android

  • 2. Data: 2002-09-25 13:19:12
    Temat: Re: [Raiffeisen] Dzwonili do mnie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Natomiast jestem ciekawy czy ten telefon jest wynikiem dzwonienia
    > do wszystkich klientów czy też chcieli się dobrać do klienta z całkiem
    > przyzwoitym saldem na KL

    do mnie jeszcze nie dzwonili, a podobnie mam jedynie KL bo uznalem kiedys
    ROR za zbyt drogi
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-25 14:43:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Sep 2002 16:53:19 +0200,
    osoba podpisana: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    napisała:

    > Pewnie indywidualne dzialanie sprzedazowe oddzialu. Dosc skuteczna
    > metoda crossselingu - szukanie klientow wsrod klientow korzystajacych
    > juz z innych produktow.

    Łał jakie mądre metody wobec mnie stosuja. Tylko dlaczego w takim razie
    nie chcieli wydać KK (wiem przynudzam)

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 4. Data: 2002-09-25 14:43:48
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Sep 2002 15:11:39 +0200,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Wracałem właśnie z oddziału i kiedy zadzwoniła komórka.
    ^^^^^^^^ kurcze powinno być obiadu.

    KJ

    --
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 5. Data: 2002-09-25 14:53:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    Pewnie indywidualne dzialanie sprzedazowe oddzialu. Dosc skuteczna
    metoda crossselingu - szukanie klientow wsrod klientow korzystajacych

    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-09-25 21:17:15
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >                                         ^^^^^^^^ kurcze powinno być obiadu.
    Nie no stary to zmienia postać rzeczy ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-09-26 09:24:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Łał jakie mądre metody wobec mnie stosuja. Tylko dlaczego w takim razie
    > nie chcieli wydać KK (wiem przynudzam)

    Bo pewnie nie oddzial o tym decydowal tylko komorka w centai?

  • 8. Data: 2002-09-26 13:17:48
    Od: "ak009" <a...@p...onet.pl.removeit>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    (...)
    > Natomiast jestem ciekawy czy ten telefon jest wynikiem dzwonienia
    > do wszystkich klientów czy też chcieli się dobrać do klienta z całkiem
    > przyzwoitym
    > saldem na KL

    Ja mam tam tylko KK i też do mnie dzwonili i chcieli i wcisnąć drugą KK i KL