  • 11. Data: 2002-02-23 15:09:04
    Temat: Re: mBank, a BZWBK
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:a5736b$5um$1@news.telbank.pl...
    > Napisalem _debetowa_ a nie kredytowa.
    > To przy kredytowej wymagaja 1500 PLN

    Wlasnie nie :(
    Bylem w tamtym tygodniu w odziale i sie pytalem o nia. Na karte DEBETOWA
    wymagaja wplywow 1500 netto

  • 12. Data: 2002-02-23 15:23:00
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    > Napisalem _debetowa_ a nie kredytowa.
    > To przy kredytowej wymagaja 1500 PLN
    >
    > pozdrawiam
    > Wookasch

    Ja zalozylem sobie konto studenckie w BZWBK specjalnie po to aby dostac VC
    debetowa. Przedstawilem 6 miesieczna historie rachunku z mBanku i co???? I
    nic, karty nie dostalem. Dostalbym ja gdybym mial jakies stale,
    udokumentowane dochody np. stypendium. Tak mi przynajmniej powiedzieli w
    banku

    pozdr

  • 13. Data: 2002-02-23 16:12:19
    Od: "Libido" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > mBank masz za darmo, więc nie przeszkodzi założyć tam konta.
    > WBK nie nadaje się na jedna konto z powodu wysokich opłat za przelewy,
    > no i braku tokenów dla studentów.

    Skad czerpiesz takie informacje ? Jestem studentem, mam token, tanie
    przelewy za 50 gr. Dla studentow konto jest za darmo wiec nic nie stoi na
    przeszkodzie miec i w mBanku, i w BZWBK
    LIBIDO

  • 14. Data: 2002-02-23 16:17:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 23 Feb 2002 17:12:19 +0100, w
    <a58f3r$5n6$1@news.onet.pl>, "Libido" <l...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Skad czerpiesz takie informacje ? Jestem studentem, mam token,

    Już nie daje, przynajmniej nie za darmo.

    > tanie
    > przelewy za 50 gr.

    Te są realizowane na drugi dzień.

    > Dla studentow konto jest za darmo wiec nic nie stoi na
    > przeszkodzie miec i w mBanku, i w BZWBK

    Już napisałem dlaczego BZWBK nie nadaje się na podstawowe konto.
    A do wpłacania gotówki do mBanku lepsze są LG czy Lucas (w zależności
    od dostępności).

  • 15. Data: 2002-02-24 11:01:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 23 Feb 2002 17:17:48 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Już nie daje, przynajmniej nie za darmo.
    Wogole nie daja do x-tra student nawet za 1kzl/mc :-)
    Ale w swojej wspanialomyslnosci tym studentom ktorzy juz mieli tokeny
    nie kazali ich oddawac :-/

    BTW, a jesli mam studenta i zaloze rachunke inwestycyjny w DM BZWBK to
    da sie moze podpiac ten token tez pod studenta ? On chyba ma dwie
    aplikacje ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-02-24 17:26:42
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał

    > Wlasnie nie :(
    > Bylem w tamtym tygodniu w odziale i sie pytalem o nia. Na karte DEBETOWA
    > wymagaja wplywow 1500 netto

    Wiesz, a czy niedysponentki/niedysponenci wiedzieli w ogole o jaka karte Ci
    chodzi ? Bo w sumie kiedys (jak juz opisywalem) panie w oddziale
    przekonywaly mnie, ze VC debetowej nie maja w ofercie (chociaz mialem ja w
    portfelu). Jedyne co slyszalem, to w niektorych oddzialach chca, zeby
    miesieczne wplywy na konto przekraczaly 500 PLN (nie wazne skad) - (Konrad,
    o to chodzilo ???). No i moim zdaniem to troche bezsensowne, zeby wymagania
    na karte debetowa i kredytowa byly identyczne.... Poza tym moze przedzwon do
    CK BZWBK - tam chyba siedza najrozsadniejsi z pracownikow tego banku.
    Ps. Jak bys jeszcze raz sie pytal w oddziale o te karte to powiedz, ze
    chodzi o taka co oni nazywaja "karta do wysokosci srodkow na rachunku". ;)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 17. Data: 2002-02-24 17:28:26
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "<Mike>" <m...@n...pl> napisał

> [...]
    > nic, karty nie dostalem. Dostalbym ja gdybym mial jakies stale,
    > udokumentowane dochody np. stypendium. Tak mi przynajmniej powiedzieli w

    No wlasnie, powiedzieli w banku......
    Przedzwon moze do CK BZWBK - tam Ci powiedza dokladnie. Poza tym przeczytaj
    moja odpowiedz na post Rafala.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 18. Data: 2002-02-24 18:24:57
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > BTW, a jesli mam studenta i zaloze rachunke
    inwestycyjny w DM BZWBK to
    > da sie moze podpiac ten token tez pod studenta ?
    On chyba ma dwie
    > aplikacje ?

    Tak, jest "dwufunkcyjny" do obsługi konta i
    rachunku inwestycyjnego.
    -uruchamiasz,
    -wprowadzasz pin
    -pojawia się APPLI
    -wybierasz 1->Rach Inwest
    -wybierasz 2->Konto

    Sark

  • 19. Data: 2002-02-25 07:53:20
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    > Wlasnie nie :(
    > Bylem w tamtym tygodniu w odziale i sie pytalem o nia. Na karte DEBETOWA
    > wymagaja wplywow 1500 netto

    Zobacz, a ja bez problemu w zeszłym tygodniu odebrałem debetową do
    studenckiego konta - jakoś nikt mi nic nie wspominał o wymaganych dochodach.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 20. Data: 2002-02-25 12:15:23
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Michał Kowalski" <c...@R...pl> napisał

    > Zobacz, a ja bez problemu w zeszłym tygodniu odebrałem debetową do
    > studenckiego konta - jakoś nikt mi nic nie wspominał o wymaganych
    dochodach.

    Dokladnie tak jest i nie mozna sie dac zmyc jakiejs ladacznicy (czyj to
    wymysl ?), poniewaz ona sobie cos wymysli lub jest niedoinformowana.

    pozdrawiam
    Wookasch