  • 1. Data: 2002-02-22 20:40:02
    Temat: mBank, a BZWBK
    Od: "Jan Lichocki" <j...@p...pl>

    Witam,
    Z gory przepraszam, ze zacznam jescze raz ten sam temat. :)
    Wczesniej sie pytalem o bank, dla studentki, o srednich dochdach.
    W sumie najbardziej zachecono mnie na grupie do tych dwoch bankow. Ktory z
    nich lepiej wybrac? Najwazniejsze dla zainteresowanej osoby, jest mozliwosc
    wyplacania z bankomatow bez prowizji. W BZWBK mozna to robic tylko w ich
    bankomatach. Czy ich jest duzo?

    Mbank ma leduzo lepsze oprocentowanie 8, czy 9%. Dlaczego w BZWBK
    oprocentowanie na koncie studenckim jest takie male? 2.5%

    Jak wyglada na przyklad wyplacenie 5k PLN w mbanku, skoro nie maja
    odzialow? (a moze maja?)

    Pls doradzcie.

    Jan Lichocki
    j...@p...pl
    icq: #9997616 gg: #103486

  • 2. Data: 2002-02-22 20:44:25
    Temat: Re: mBank, a BZWBK
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 09:40:02PM +0100, Jan Lichocki wrote:

> [...]
    > wyplacania z bankomatow bez prowizji. W BZWBK mozna to robic tylko w ich

    Trudne pojecie, bo wazne jest jak jest ich duzo w Twojej
    okolicy. Generalnie ilosc mozna m.in. zobaczyc: http://www.karty.pl

    > Mbank ma leduzo lepsze oprocentowanie 8, czy 9%. Dlaczego w BZWBK
    > oprocentowanie na koncie studenckim jest takie male? 2.5%

    A po co dawac lepsze?

    > Jak wyglada na przyklad wyplacenie 5k PLN w mbanku, skoro nie maja
    > odzialow? (a moze maja?)

    Nie maja. Sposobu prostego nie ma.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-22 20:47:23
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Jan Lichocki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wczesniej sie pytalem o bank, dla studentki, o srednich dochdach.
    > W sumie najbardziej zachecono mnie na grupie do tych dwoch bankow. Ktory z

    Oba. Mówię poważnie. Kiedy przyjdzie jej wpłacić gotówkę, to wpadnie
    do oddziału BZWBK. A żeby wypłacić, to albo trafi na bankomat BZWBK,
    albo Euronetu i z któregoś konta wyciągnie. W BZWBK można trzymać
    nawet małą kwotę, bo bankomaty mają nominały od 10zł, więc da się
    wyjąć pieniądze nawet na bilet do domu.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 4. Data: 2002-02-22 21:50:34
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    a sprobuj lg net .
    tam mozesz tez bezplatnie a w oddziale mozesz wplacic na konto bez prowizji
    (mowili na grupie).
    procent 9,2 , karta maestro (potem trzeba placic).

    wszystko zalezy jak daleko masz od czego , tam gdzie mieszkasz.
    ja mam np 5 minut drogi od bsk i tam mamy wspolne konto rodzinne (brat ,
    tata i ja).- teraz pakiet z lwem standard 2,
    oprocz tego mamy wszyscy - mbank , mialem tylko emaxy , ale od czasu kiedy
    byly zapowiedzi , to swoje zlikwidowalem (moje i brata) , wiec zostaly tylko
    emaxy i ekonta z kartami .
    no i Lgnet (a to byla promocja) i lukas .
    generalnie uzywam z inetowych mbank , tylko pamietaj ze wyplata w bankomacie
    na dzien max 1000 zl i nie mniej niz 50 .
    no i Lgnet .
    pozd

  • 5. Data: 2002-02-22 22:04:43
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał
    > Oba. Mówię poważnie. Kiedy przyjdzie jej wpłacić gotówkę, to wpadnie
    > do oddziału BZWBK. A żeby wypłacić, to albo trafi na bankomat BZWBK,
    > albo Euronetu i z któregoś konta wyciągnie.

    Konrad dobrze mowi, sam tak zrobilem. Fakt z BZWBK nie zawsze sie mozna
    dogadac, ale ogolnie konta nie sa zle. Poza tym do VE mBanku zawsze sie
    przyda cos z europaya - polecam Euro<26. No i w BZWBK nie trzeba miec
    udokumentowanych dochodow, zeby dostac wypukla karte (VC debetowa).

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 6. Data: 2002-02-22 23:57:51
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    No i w BZWBK nie trzeba miec
    > udokumentowanych dochodow, zeby dostac wypukla karte (VC debetowa).

    Tzreba :( 1500 netto :(

  • 7. Data: 2002-02-23 03:44:06
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał

    > No i w BZWBK nie trzeba miec
    >
    > Tzreba :( 1500 netto :(

    Napisalem _debetowa_ a nie kredytowa.
    To przy kredytowej wymagaja 1500 PLN

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 8. Data: 2002-02-23 11:29:28
    Od: "Jan Lichocki" <j...@p...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Trudne pojecie, bo wazne jest jak jest ich duzo w Twojej
    > okolicy. Generalnie ilosc mozna m.in. zobaczyc: http://www.karty.pl

    Patrzylem. Panna meszka w wawie. W sumie najwiecej to jest bankomatow
    euronetu :(

    > A po co dawac lepsze?

    Jak to po co? Zartujesz prawda?

    Jan Lichocki
    j...@p...pl
    icq: #9997616 gg: #103486

  • 9. Data: 2002-02-23 13:46:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 22 Feb 2002 21:40:02 +0100, w
    <a56ab2$tq4$1@pingwin.acn.pl>, "Jan Lichocki" <j...@p...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > wyplacania z bankomatow bez prowizji. W BZWBK mozna to robic tylko w ich

    mBank masz za darmo, więc nie przeszkodzi założyć tam konta.
    WBK nie nadaje się na jedna konto z powodu wysokich opłat za przelewy,
    no i braku tokenów dla studentów.

    Ponieważ w mBanku nie ma wypłat powyżej 1000zł z bankmatu, trzeba
    założyc konto jeszcze w np. LG (0 za prowadzenie /0zł za przelewy),
    BPH (4,5 / 0 -- ale tylko do czasu ukończenia studiów), e-Integrum
    (3/0), Fortis (8/0). Najlepiej z nich prezentują się LG (bo
    bezpłatne), e-Integrum (bo najlepszy e-serwis i debet na sam początek
    dla każdego) i Fortis (każdy bankomat bezpłatny).

    > Mbank ma leduzo lepsze oprocentowanie 8, czy 9%. Dlaczego w BZWBK
    > oprocentowanie na koncie studenckim jest takie male? 2.5%

    W każdym "normalnym" banku jest takie małe.

    > Jak wyglada na przyklad wyplacenie 5k PLN w mbanku, skoro nie maja
    > odzialow? (a moze maja?)

    Nie da rady. Trzeba skorzystać z pośrednictwa innego banku.

  • 10. Data: 2002-02-23 14:35:07
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Patrzylem. Panna meszka w wawie. W sumie najwiecej to jest bankomatow
    > euronetu :(

    Zauważ jednak, że przede wszystkim w centrum. Warto mieć jeszcze jakąś
    maszynę w pobliżu domu.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"