  • 1. Data: 2002-02-22 21:08:35
    Temat: oto, do czego inteligo ze swoja promocja doprowadzillo
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    ponizej przedstawiam shit, jaki dostalem; tak sie zastanawiam, gdzie to
    zglosic: a...@t...pl, inteligo;
    poza tym trzeba to napietnowac;
    a poza tym sprawa wyglada tak, ze wlasnie zamknalem konto;

    a wyslal to:
    pd157.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl [213.76.90.157]

    > Witaj
    > Mam dla Ciebie specjalną ofertę dzięki krótej możesz zarobić min. 50 zł za
    > darmo! Sposób ten jest bardzo prosty!
    > Wystarczy założyć sobie konto
    > w banku Inteligo.
    > Potem wpłacasz na konto dowolną sumę pieniędzy od której naliczane są
    > odsetki(np 200 zł to po 14 dniach 500zł - po tygodniu) . kiedy te odsetki
    > osiągną wartość 1zł
    > dostaniesz 50 zł za darmo.
    > Oto krótki opis jak założyć sobie konto:
    > 1. klikasz w tego linka
    > http://www.inteligo.pl/

    [tu pozmienialem, bo chyba jakis filtr na grupie jest]

    MGMBFE4CFD9 (jeżeli założysz
    > sobie konto ze strony a nie z tego linka, promocja cię nie obejmie)
    > 2.Wypełniasz formularz (nie trzeba być pełnoletnim, wystarczy numer
    > paszportu)
    > 3. Zadzwoni do Ciebie telefonistka aby potwierdzić dane osobowe (udziela
    ona
    > również wszystkich niezbędnych informacji)
    > 5. Po 2-3 dniach zadzwoni do Ciebie kurier który aby umówić się na daną
    > godzinę. Przyjedzie do Ciebie i
    > doręczy Ci wszystkie papiery + karta płatnicza Visa za darmo, CD z
    Inteligo

    --
    pioter
    b...@t...onet.pl

    --
    pioter
    b...@t...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-22 21:33:11
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    sorry, ze 2x, ale mi sie pierwszy post nie pojawil na serwerze

    p.

  • 3. Data: 2002-02-22 21:52:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ponizej przedstawiam shit, jaki dostalem; tak sie zastanawiam, gdzie to
    > zglosic: a...@t...pl, inteligo;
    > poza tym trzeba to napietnowac;
    > a poza tym sprawa wyglada tak, ze wlasnie zamknalem konto;

    Klient idiota znajdzie się w KAŻDEJ firmie...

    Owszem, napiętnować trzeba, ale zamknięcie konta to chyba nie z tego powodu?

    Ja na przykład korzystam z tej promocji w sposób należyty i jakoś potrafię
    robić to rozsądnie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-02-22 23:51:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Inteligo doprowadzilo?
    A ja myslalem ze to chciwosc ludzi...

  • 5. Data: 2002-02-24 10:19:23
    Od: leh <l...@...pl>

    "bulba" <b...@t...onet.pl> skribis:

> [...]
    >a poza tym sprawa wyglada tak, ze wlasnie zamknalem konto;
    >
    >a wyslal to:
    >pd157.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl [213.76.90.157]

    A ja widzialem gdzies takie cos - klient podsywa sie pod bank :)

    From: Inteligo <y...@i...pl>

    ( to dopiero ^^^ bezczelnosc )

    Subject: Konto Inteligo + 50 zl premii!!!

    Lubisz zarabiac wiecej?
    Nie lubisz tracic czasu?
    Wciaz szukasz nowych mozliwosci?

    Na pewno tak.

    Oferujemy Ci wielokrotnie wieksze zyski niz w wiekszosci tradycyjnych
    bankow. Na koncie Inteligo zarobisz
    efektywnie az 14,2% w ciagu roku, a za prowadzenie rachunku nie zaplacisz
    nawet grosza...

    Otrzymasz dostep do swoich pieniedzy przez 24 godziny na dobe. W
    rewelacyjnie wygodny sposob przelejesz
    pieniadze za pomoca e-maila. Za darmo otrzymasz super wygodna karte Visa
    Electron, za pomoca ktorej latwo
    wyplacisz gotowke i zaplacisz w sklepie (takze internetowym, oczywiscie!).
    Umozliwimy Ci dostep do informacji o
    Twoich pieniadzach przez telefon stacjonarny, komorkowy i Internet, co
    wiecej wyslemy Ci SMS-em informacje o
    kazdej zmianie na Twoim koncie. W koncu pelna kontrola nad finansami to
    podstawa sukcesu :-)

    Otworz konto Inteligo, dla siebie lub swojej firmy. To tak, jakby samemu
    sobie dac podwyzke.
    Sprawdz nas: http://www.inteligo.pl/

    Uwaga! Jezeli teraz zalozysz konto w Inteligo dostaniesz 50 zlotych
    premii. Wystarczy zarejestrowac sie
    uzywajac jednego z ponizszych linkow:
    Zaloz konto indywidualne:
    http://www.in[wycialem]

    Zaloz konto firmowe:
    http://www.in[wycialem]

    Konto Inteligo... warte polecenia!

    Konto Inteligo jest prowadzone przez Bankgesellschaft Berlin (Polska)
    S.A., ktory nalezy do Bankgesellschaft
    Berlin AG, jednego z najwiekszych europejskich bankow obslugujacego ponad
    3 miliony klientow i zarzadzajacego
    aktywami w wysokosci ponad 200 miliardow dolarow (to ok. dwa razy wiecej
    niz wszystkie polskie aktywa bankowe
    razem wziete).

    Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. jest strona wykonujaca operacje
    bankowe posiadaczy kont Inteligo oraz
    odpowiedzialna za calosc dzialalnosci bankowej pod marka "konto Inteligo"
    przed polskimi organami nadzoru i
    innymi instytucjami polskiego systemu bankowego, takimi jak Narodowy Bank
    Polski, Komisja Nadzoru Bankowego,
    Bankowy Fundusz Gwarancyjny czy Krajowa Izba Rozliczeniowa.

    P.S.
    Ten email zostal wygenerowany automatycznie.
    Prosze na niego nie odpowiadac.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)