  • 1. Data: 2002-02-22 20:17:55
    Temat: eKarta z Mbanku?
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ta karta zaplace wszedzie w necie chodzi mi o sklepy w stanach?
    KUBA

  • 2. Data: 2002-02-22 20:44:24
    Temat: Re: eKarta z Mbanku?
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > czy ta karta zaplace wszedzie w necie chodzi mi o sklepy w stanach?
    Nie wszedzie, tylko tam gdzie autoryzuja karty zgodnie z zasadami Visa Int.
    dla transakcji internetowych. Wiele (co wazniejszych) sklepow to robi
    (amazon na przyklad), ale zdarzaja sie wyjatki - patrz dyskusja na mBank
    CyberCafe.

    --
    t...@p...fm

  • 3. Data: 2002-02-23 14:37:02
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    na twoim miejscu dałbym sobie spokuj z ta karta, dziala w internecie tak
    samo jak inteligo VE

    Pozdrowienia
    Beri

  • 4. Data: 2002-02-24 23:17:59
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Kuba Szajnar <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a56a5a$p9g$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    > czy ta karta zaplace wszedzie w necie chodzi mi o sklepy w stanach?

    Ja probowalem w angielskie kwiaciarni i nic z tego nie wyszlo.

    Kroko

  • 5. Data: 2002-02-25 09:07:45
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ja probowalem w angielskie kwiaciarni i nic z tego nie wyszlo.

    Ja próbowałem w polskiej kwiaciarni, dostarczajacej kwiaty na cały świat, i
    wyszło :) .

    Pozdrawiam
    Soren

  • 6. Data: 2002-02-25 23:45:29
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Ja próbowałem w polskiej kwiaciarni, dostarczajacej kwiaty na cały świat,
    > wyszło :) .

    W koncu tez kupilem w polskiej (dziekuje za linik jednemu z grupowiczow),
    ale za te same pieniadze mialbym w anglii wiekszyy bukiet, balonik w
    ksztalcie serduszka i cos jeszcze. Najbardziej to mi zal tego balonika

    milego dnia

    Kroko

  • 7. Data: 2002-03-01 11:37:46
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tu sie mylisz. Dziala inaczej. Nie znaczy to jednak, ze wszedzie.

    Szymon