  • 1. Data: 2002-02-22 20:10:06
    Temat: electron i bankomat
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Witam

    Mialem dzisiaj ciekawa przygode w WBK. Potrzebowalem z konta wybrac
    caly dostepny szmal. Wiec polazlem do oddzialu WBK i zaczalem wachlowac
    karta electron przy bankomacie (0 prowizji od wyplaty) . Tak sie sklada
    ze by wybrac caly dostepny limit dzienny wyplat z bankomatu musze 4
    razy wachlowac karta bo limit jednorazowej wyplaty z bankomatu to 30%
    limitu dziennego. Koles za mna niezle sie wkurzal jak stalem chyba z 5
    minut.
    Po wyplacie z bankomatu polazlem od razu do dysponenta i chcialem
    wybrac reszte kasy na koncie ktorej juz z bankomatu nie moglem wziasc.
    No koles wszedl na konto i okazalo sie ze saldo na rachunku jest
    niezmienione. Czyli info z bankomatu o wyplacie jeszcze nie dotarlo na
    rachunek.

    I tu moje pytanie: ile czasu trwa zablokowanie srodkow na rachunku przy
    zaplacie/wybraniu kasy karta elecrton?
    Bo zwyklo sie mowic ze od razu kasa jest blokowana

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 2. Data: 2002-02-22 20:18:18
    Temat: Re: electron i bankomat
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    > Jesli ze swojego czyli tak jak Ty to zrobiles to istotnie tak
    zazwyczaj sie
    > robilo - pisze robilo bo ostatnio czyli jakos od polaczenia z BZ tak
    sie nie
    > dzieje :)

    Czyli szybki kredyt bez formalnosci? Powinni zaczac sie z tym
    reklamowac szerzej

  • 3. Data: 2002-02-22 20:19:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-02-22 20:32:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli szybki kredyt bez formalnosci? Powinni zaczac sie z tym
    > reklamowac szerzej

    Nie ksieguja ok - fakt ze po kilka dniach, ale data sie rozni :)

  • 5. Data: 2002-02-23 20:07:39
    Temat: Odp: electron i bankomat
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

> [...]
    > razy wachlowac karta bo limit jednorazowej wyplaty z bankomatu to 30%
    > limitu dziennego. Koles za mna niezle sie wkurzal jak stalem chyba z 5

    Nie ma czegoś takiego jak jednorazowy limit wypłaty z bankomatu określany na
    poziomie iluś tam procent.
    Ograniczeniem jest ilość 30 banknotów, saldo Twojego rachunku, lub limit
    który masz założony na kartę

    Tomasz

  • 6. Data: 2002-02-23 23:06:04
    Temat: Re: Odp: electron i bankomat
    Od: Kasia <k...@w...poczta.pl>

    Tomasz Nowak napisał:

> [...]
    >poziomie iluś tam procent.
    >Ograniczeniem jest ilość 30 banknotów, saldo Twojego rachunku, lub limit

    ......i limit dziennych wypłat.

  • 7. Data: 2002-02-24 21:16:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...poczta.pl> napisał w wiadomości

    > ......i limit dziennych wypłat.

    ktory dla VE wynosi 4k i nie jest zmienialny..

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-02-24 21:47:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kasia" <k...@w...poczta.pl> napisał w wiadomości

    > ktory dla VE wynosi 4k i nie jest zmienialny..

    grrrrrrrrr 2k....

    --
    JaKi