  • 31. Data: 2003-04-07 14:56:09
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Poza tym GP w Polsce a GP w USA to raczej nie te rzędy długości ;)

    to jak jest tam?
    5 dni?
    500 dni 8-D ?

    pozdrawiam

    romekk

  • 32. Data: 2003-04-07 23:27:59
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Glenn<g...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > Będzie jeszcze VC i VG.

    A tylko kredytowe??
    Ja tam KK nie potrzebuję ale wypukła czasami by sie przydała....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 33. Data: 2003-04-08 06:17:37
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Osobnik podający się za Glenn<g...@g...pl> nagryzmolił(a)
    > w news:b6rft6$gh5$1@inews.gazeta.pl:

    > A tylko kredytowe??
    > Ja tam KK nie potrzebuję ale wypukła czasami by sie przydała....

    mam podobne zdanie. Prosilem nawet na forum mbanku o tanie VC debetowe
    wydawane np. zamiast bezplatnych VE.

    D.

  • 34. Data: 2003-04-08 18:32:09
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b6tphk$it9$1@nemesis.news.tpi.pl>, Dave wrote:

    > mam podobne zdanie. Prosilem nawet na forum mbanku o tanie VC debetowe
    > wydawane np. zamiast bezplatnych VE.

    No coz VIsa Gold jest karta typowa debetowa tzw "wypukla" i to na dodatek
    zlota czyli z dodatkowymi zaletami (ubezpieczenie od podrozy, kradziezy) z
    okreslonym wiekszym limitem wyplat.
    No coz za te luksus trzeba zaplacic to niezbyt malo. Moze niedlugo nadejda
    jakies extra promocje ?!

  • 35. Data: 2003-04-08 19:23:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2307

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 36. Data: 2003-04-08 21:20:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MK wrote:

    > Moja Droga Glenn, cardholder oczywiscie zaplaci. Jest to po prostu
    > wliczone w cene towaru/uslugi. Wierz mi... banki nie dokladaja do
    > kart, a calkiem niezle na nich zarabiaja :).

    Mój Drogi Macieju (witrak to Ty ;-))) ? skoro w USA karty są tak powszechne
    to wszyscy sobie wliczają w takim razie. Banki nie dokładają, bo:
    1. Powszechność kart (przyzwyczajenia klientów do płacenia kartami) zmusza
    przedsiębiorców do umożliwienia tego sposobu płatności - bank zarabia na
    prowizji.
    2. Zawsze x% cardholderów skorzysta z kredytu na KK.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2003-04-08 21:22:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Roman Kubik wrote:

    > to jak jest tam?
    > 5 dni?
    > 500 dni 8-D ?

    Słyszałam o GP rzędu :D 180 dni

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 38. Data: 2003-04-08 22:12:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > przedsiębiorców do umożliwienia tego sposobu płatności - bank zarabia na

    Jasne, co nie zmienia faktu, ze prowizje i tak placi cardholder. Jest ona
    wliczona w cene towaru.

    > 2. Zawsze x% cardholderów skorzysta z kredytu na KK.

    Przeciez ja o tym wiem. Chodzi tylko o to, ze wszelkie prowizja sa pokrywane
    z pieniedzy konsumenta.

    Maciej

  • 39. Data: 2003-04-08 22:38:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MK wrote:

    > Jasne, co nie zmienia faktu, ze prowizje i tak placi cardholder. Jest
    > ona wliczona w cene towaru.

    Albo prowizję płaci merchant i n i e wlicza jej w cenę towaru, bo nie
    pozwala mu na to konkurencja na rynku.

    > Przeciez ja o tym wiem.

    A piszesz jakbyś nie wiedział ;)))

    >Chodzi tylko o to, ze wszelkie prowizja sa pokrywane z pieniedzy
    konsumenta.

    Chodzi o to, że niekoniecznie-mogą też pomniejszać zysk merchanta, który nie
    może podnieść ceny towaru, bo jest za duża konkurencja (na czym zyskuje
    konsument). Co oczywiście nie oznacza, że jak tylko konkurencja osłabie to
    koszt prowizji zostanie natychmiast przerzucona na klienta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-04-09 07:04:18
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Maciej wrote:

> [...]
    > kradziezy) z okreslonym wiekszym limitem wyplat.
    > No coz za te luksus trzeba zaplacic to niezbyt malo. Moze niedlugo

    mnie nie interesuje VG nawet po znizkowej cenie. Nawet wtedy bedzie drozsza
    od VC kredytowej a poza tym snobem nie jestem. Ja proponowalem mBankowi
    takie rozwiazanie: kazdy klient moze dostac bezplatnie VE do ekonta ALBO VC
    po znizkowej cenie (np. 20zl rocznie). Ja nie potrzebowalbym wtedy
    bezplatnej VE i wybralbym platna VC. Sadze ze oplacaloby sie to obu
    stronom - i mi i mbankow (ktory nie musialby wydawac mi za darmo VE).
    Oczywiscie moga postawic dodatkowe wymagania na VC - np. zaswiadczenie o
    stalych dochodach tak jak w przypadku KK.

    D.