  • 1. Data: 2003-04-05 22:03:59
    Temat: [Multi] Problemy z eragsmem
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Nie chce juz tego dluzej ukrywac: mam problemy z eragsmem. Przelew z Multi
    na standardowy rachunek ERY w BRE (ten z PLNCURR04) jest dla banku o trzy
    cyfry za dlugi. Jaka czesc rachunku moge wyciac (raczej nie ostatnia, bo to
    numer abonenta). Czy ktos, kto uzywa Multi ma podobne problemy z eragsmem ?
    Przelewy robie z Fortisa (tam wszystko jest OK), ale wolalbym z Multi.

    Dziekuje, zrozpaczony Grzesiek

  • 2. Data: 2003-04-08 19:46:38
    Temat: Re: [Multi] Problemy z eragsmem
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> writes:

> [...]
    > cyfry za dlugi. Jaka czesc rachunku moge wyciac (raczej nie ostatnia, bo to

    Ja tam sie nie znam, ale Allegro ma konto w BRE i kiedys podawalo w
    postaci jak wyzej ...-PLNCURR03-... (i zreszta ciagle na takie konto
    daje sie wplacic), a teraz w postaci 11401124-210542-PC03-00398311

    Daj -PC04- i powinno pojsc.

    Zreszta mysle, ze bez tego kawalka w ogole tez by doszlo, ale to juz
    bardziej ryzykowne.

    MJ

  • 3. Data: 2003-04-08 20:46:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał:

    > Ja tam sie nie znam, ale Allegro ma konto w BRE i kiedys podawalo w
    > postaci jak wyzej ...-PLNCURR03-... (i zreszta ciagle na takie konto
    > daje sie wplacic), a teraz w postaci 11401124-210542-PC03-00398311

    Najwazniejszy jest sześciocyfrowy numer rach. klienta, zaraz po nr
    rozliczeniowym. PLNCURR 01 to subkonto, a raczej tylko oznaczenie waluty
    subkonta. A ostatnie cyfry to tak jak mowisz nr abonenta.

    > Daj -PC04- i powinno pojsc.

    Tez tak mysle.

    > Zreszta mysle, ze bez tego kawalka w ogole tez by doszlo, ale to juz
    > bardziej ryzykowne.

    Przelewy Multi <-> BRE nie ida przez KIR, wiec pewnie tez by doszlo.

    Ps. Ehh kiedy BRE wreszcie wprowadzi NRB !

  • 4. Data: 2003-04-09 05:12:18
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > cyfry za dlugi. Jaka czesc rachunku moge wyciac (raczej nie ostatnia, bo

    nie w multi lecz

    wycinam : PLN

    --
    Piotr W.