    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Złota rybka
    Date: Wed, 9 Apr 2003 09:04:18 +0200

    Maciej wrote:

    > No coz VIsa Gold jest karta typowa debetowa tzw "wypukla" i to na
    > dodatek zlota czyli z dodatkowymi zaletami (ubezpieczenie od podrozy,
    > kradziezy) z okreslonym wiekszym limitem wyplat.
    > No coz za te luksus trzeba zaplacic to niezbyt malo. Moze niedlugo
    > nadejda jakies extra promocje ?!

    mnie nie interesuje VG nawet po znizkowej cenie. Nawet wtedy bedzie drozsza
    od VC kredytowej a poza tym snobem nie jestem. Ja proponowalem mBankowi
    takie rozwiazanie: kazdy klient moze dostac bezplatnie VE do ekonta ALBO VC
    po znizkowej cenie (np. 20zl rocznie). Ja nie potrzebowalbym wtedy
    bezplatnej VE i wybralbym platna VC. Sadze ze oplacaloby sie to obu
    stronom - i mi i mbankow (ktory nie musialby wydawac mi za darmo VE).
    Oczywiscie moga postawic dodatkowe wymagania na VC - np. zaswiadczenie o
    stalych dochodach tak jak w przypadku KK.

    D.