eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Złota rybka › Re: [mBank] Złota rybka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Złota rybka
    Date: Wed, 9 Apr 2003 00:38:47 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <b6vj1r$djt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b6pmp2$j04$1@news.onet.pl> <b6pp6c$3po$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b6pqir$ql4$1@news.onet.pl> <b6pss9$l5g$1@absinth.dialog.net.pl>
    <b6q08p$9og$1@news.onet.pl> <b6q14f$a30$1@inews.gazeta.pl>
    <3m0ka.52849$fH1.509354@news.chello.at> <b6q52t$jka$1@inews.gazeta.pl>
    <Le1ka.53904$fH1.522624@news.chello.at> <b6veev$4e2$1@inews.gazeta.pl>
    <TOHka.104407$fH1.947861@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: dial-6291.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1049841531 13949 62.87.243.147 (8 Apr 2003 22:38:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2003 22:38:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235329
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    >
    > Jasne, co nie zmienia faktu, ze prowizje i tak placi cardholder. Jest
    > ona wliczona w cene towaru.

    Albo prowizję płaci merchant i n i e wlicza jej w cenę towaru, bo nie
    pozwala mu na to konkurencja na rynku.

    >
    >> 2. Zawsze x% cardholderów skorzysta z kredytu na KK.
    >
    > Przeciez ja o tym wiem.

    A piszesz jakbyś nie wiedział ;)))

    >Chodzi tylko o to, ze wszelkie prowizja sa pokrywane z pieniedzy
    konsumenta.

    Chodzi o to, że niekoniecznie-mogą też pomniejszać zysk merchanta, który nie
    może podnieść ceny towaru, bo jest za duża konkurencja (na czym zyskuje
    konsument). Co oczywiście nie oznacza, że jak tylko konkurencja osłabie to
    koszt prowizji zostanie natychmiast przerzucona na klienta.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1