  • 1. Data: 2003-04-06 17:05:37
    Temat: [mBank] Złota rybka
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/ankieta/

    He he - czyżby mieli zamiar wydawać karty kredytowe każdemu?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-06 17:46:34
    Temat: Odp: [mBank] Złota rybka
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6pmp2$j04$...@n...onet.pl...
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/ankieta/
    >
    > He he - czyżby mieli zamiar wydawać karty kredytowe każdemu?

    Ale dlaczego na tym mglistym wizerunku karty dostrzegam logo Visa Elektron?

  • 3. Data: 2003-04-06 18:10:26
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Ale dlaczego na tym mglistym wizerunku karty dostrzegam logo Visa
    > Elektron?

    Wpisz maila to zobaczysz w pelnej okazalosci.
    Dostrzegasz dobrze. ;)

  • 4. Data: 2003-04-06 18:10:34
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Rafał J. Czekała <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b6pmp2$j04$...@n...onet.pl...
    > Ale dlaczego na tym mglistym wizerunku karty dostrzegam logo Visa
    Elektron?

    Jeśli byłoby to dla wszystkich bez wykazywania dochodów i zgodnie z polityką
    banku za darmo - to czemu nie?
    Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-) Szczerze jednak
    wątpię.

    RJCz

  • 5. Data: 2003-04-06 18:30:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > Jeśli byłoby to dla wszystkich bez wykazywania dochodów i zgodnie z
    > polityką banku za darmo - to czemu nie?
    > Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-)
    > Szczerze jednak wątpię.

    hehehehe. Vide karta do eMaxa.
    Zreszta jak nie wykarzesz dochodow to nie mozesz liczyc na jakies
    wielgachne limity.

  • 6. Data: 2003-04-06 18:36:32
    Od: "Michał Masłowski" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    polityką
    > banku za darmo - to czemu nie?
    > Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-) Szczerze

    Za darmo na pewno nie będzie (patrz wypowiedz W. Bolanowskiego na mBankowym
    forum).
    Ale jezeli to cos ma byc konkurencyjne i odniesc sukces, to wiecej niz 20 zl
    kosztowac nie moze. W koncu teraz juz za 30 zl mozna zdobyc normalną zwykłą
    wypukłą, kredytową/
    MM

  • 7. Data: 2003-04-06 18:37:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał:

    > Jeśli byłoby to dla wszystkich bez wykazywania dochodów i zgodnie z polityką
    > banku za darmo - to czemu nie?

    A gdzieś rozdaja kredyty bez sprawdzania zdolności ?

    > Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-) Szczerze jednak
    > wątpię.

    W CitiGold KK jest za free ;P

  • 8. Data: 2003-04-06 18:49:45
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    polityką
    > banku za darmo - to czemu nie?
    > Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-) Szczerze

    Chłopie, w Stanach do karty kredytowej to mi jeszcze dopłacają za to że z
    niej korzystam.
    Taki 'program lojalnościowy'.

  • 9. Data: 2003-04-06 19:49:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KK wrote:
    > Chłopie, w Stanach do karty kredytowej to mi jeszcze dopłacają za
    > to że z niej korzystam.
    > Taki 'program lojalnościowy'.

    Demagog ;)
    Doplaca, ale cie pozniej i tak skasuja na odsetkach.

  • 10. Data: 2003-04-06 19:53:32
    Od: zoil <e...@N...gazeta.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003 20:49:45 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >Chłopie, w Stanach do karty kredytowej to mi jeszcze dopłacają za to że z
    >niej korzystam.

    to w Stanach działa już Dialog?