  • 1. Data: 2003-04-06 11:07:03
    Temat: Gdzie bankomat Euronetu w okolicach Politechniki Warszawskiej?
    Od: "Igor Adamiak" <ibanez@a_to_wywal.egate.pl>

    Dzieki za info.

    IA

  • 2. Data: 2003-04-06 11:34:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Igor Adamiak wrote:
    > Dzieki za info.

    Na 100% na placu konstytucji, a blizej to nie wiem - jest ING BS i PKO
    BP, ale Euronetu tam nie wyczailem

  • 3. Data: 2003-04-07 10:01:25
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    1. Plac Konstytucji obok KFC
    2.Przejście podziemne Mariott-Dworzec Centralny
    3.Skrzyżowanie Waryńskiego-Puławska obok Zielonej Budki.

    To trzy najbliższe choć dość odległe :)))

  • 4. Data: 2003-04-07 12:37:34
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6ri9m$cdo$1@news.mch.sbs.de...

    > 1. Plac Konstytucji obok KFC

    To już jest Marszałkowska (koło budki z zapiekankami).

    Przy samym placu jest bankomat przy oddziale Orbisu
    (z Politechniki nawet bliżej)

    ---
    Cubus
    c...@w...pl

  • 5. Data: 2003-04-08 19:05:24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > To już jest Marszałkowska (koło budki z zapiekankami).
    >
    > Przy samym placu jest bankomat przy oddziale Orbisu
    > (z Politechniki nawet bliżej)

    Dokładny adres tego Orbisu to Pl. Konstytucji 4. i jest tam bankomat
    Euronetu.