  • 1. Data: 2008-01-22 22:50:28
    Temat: [info] Przeliczniki KK vs PayPal
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak mi jakoś kiedyś post jakowyś z grupy w głowie utkwił, że przeliczanie
    przez PayPal to tragedia grecka albo jeszcze lepiej. Jako, że musiałem
    coś przesłać to założyłem sobie konto i z kolegą z Londynu zrobiłem kilka
    testów w ramach rozruchu i jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem
    co następuje:

    19-01-2008 21-01-2008 INTERNET-PAYPAL = -2,48 PLN
    19-01-2008 21-01-2008 INTERNET-PAYPAL = -1,00 USD -2,55 PLN

    Przeliczniki dla karty VISA mBank czyli całkiem niezły zawodnik jak na
    polskie warunki a tutaj po prostu kolosalna różnica. Wychodzi, że
    aktualnie PayPal bierze tylko za 1 USD po ile mBank może go od nas kupić.
    Cóż tylko się wbijać na ebay i kupować ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-01-23 01:12:04
    Temat: Re: [info] Przeliczniki KK vs PayPal
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wiadomo, o co chodzi.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-01-26 07:16:05
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >polskie warunki a tutaj po prostu kolosalna różnica. Wychodzi, że
    >aktualnie PayPal bierze tylko za 1 USD po ile mBank może go od nas kupić.

    Ja przepraszam, ale czy mógłbyć mi ten "wyciąg" łopatologicznie?
    Czyli, że PP wziął za przewalutowanie (a ew. prowizja?) mniej niż mBank?
    Arek

  • 4. Data: 2008-01-26 18:42:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 08:16:05 +0100, Arek napisał(a):

    > Ja przepraszam, ale czy mógłbyć mi ten "wyciąg" łopatologicznie? Czyli,
    > że PP wziął za przewalutowanie (a ew. prowizja?) mniej niż mBank? Arek

    Tak "ogrodniczo" to mbank za dulara wziął 2,55 a PP tylko 2,48 czyli
    różnica dosyć poważna IMO.

    Xenocide