  • 1. Data: 2002-02-05 15:10:04
    Temat: [mBank] Kto się znowu bawił i czym.
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Co miesiąc wysyłam ten sam zdefiniowany przelew.
    Dzisiaj po wpisaniu sumy pojawia się komunikat:
    "Niedozwolony znak char(NaN) w polu rachunek odbiorcy."
    W polu rachunek odbiorcy są same cyfry. Co to na Boga
    jest char NaN, kto się znowu bawił, czym i po co?

    Zenon Grodzki

  • 2. Data: 2002-02-05 15:23:45
    Temat: Re: [mBank] Kto się znowu bawił i czym.
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    "Zenon Grodzki" <z...@l...blaszak.dom> wrote in message
> [...]
    > W polu rachunek odbiorcy są same cyfry. Co to na Boga
    > jest char NaN, kto się znowu bawił, czym i po co?

    NaN oznacza w arytmetyce maszynowej Not a Number :-))))

  • 3. Data: 2002-02-05 17:31:11
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > NaN oznacza w arytmetyce maszynowej Not a Number :-))))

    nie dość że klient mBanku ma znać Polskie Normy, to zalecana jest również
    znajomość podstaw programowania :-))

    poprostu bank dla każdego !

    :-)