  • 1. Data: 2002-02-05 15:05:20
    Temat: Inteligo...
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    rozumiem wprowadzenie opłaty 4,99zł za prowadzenie rachunku z saldem <
    100zł.
    Ale jeśli chcą wprowadzić opłatę za kartę, to może niech pójdą tą samą drogą
    i wprowadzą ją tylko dla tych, którzy zaliczyli < 3 transakcje.

    Ciekaw jestem czemu Inteligo sądzi, że te 0,99zł za kartę będzie pobierać
    dla mojego dobra...

    Pozdrawiam,
    Mariusz Marchewka

  • 2. Data: 2002-02-05 15:34:59
    Temat: Re: Inteligo...
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekaw jestem czemu Inteligo sądzi, że te 0,99zł za kartę będzie pobierać
    > dla mojego dobra...

    Za moja nie bedzie bo ja przed chwila zamknalem. Przypuszczam, ze to samo
    zrobi co najmniej 40% klientow, ktorzy maja jednoczesnie konto firmowe z
    karta i indywidualne z karta, albo z jakiegos innego powodu wiecej niz jedna
    karte. W ogole to pomysl oplaty ze elektrona wydaje mi sie dziwny. Moze to
    juz skrzywienie wynikajace z dlugiego uzywania kart mBankowych ?
    No coz mam wrazenie, ze takie zmniejszenie ilosci kart w zaden sposob nie
    bedzie dla Inteligo zjawiskiem negatywnym, raczej obojetnym. W sumie jedna
    karte pewnie kazdy sobie zostawi, wiec strat nie widac. Zysku tez nie, bo
    przy wznowieniu karty i tak bylyby platne, wiek kosztow by specjalnie chyba
    nie generowaly. Natomiast jak "drobnica" w ogole pozamyka rachunki, to
    pewnie spowoduje to spadek kosztow.

    marekzet

  • 3. Data: 2002-02-05 16:16:06
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Za moja nie bedzie bo ja przed chwila zamknalem.

    Za moją też nie będzie... ale używam ją, więc zamknę w przeddzień wejścia
    nowej TOiP... 14.02 w Walentynki ;-)))

    > Natomiast jak "drobnica" w ogole pozamyka rachunki, to
    > pewnie spowoduje to spadek kosztow.

    Zapewne tak..... tylko kto z nich będzie wiedział, że wprowadzono opłaty?
    Ile osób czyta tą grupę.... ile zajrzy z ciekawości do nowej TOiP.... reszta
    nie będzie świadoma i rachunku nie zamknie.

    > marekzet

    Pozdrawiam,
    Mariusz Marchewka

  • 4. Data: 2002-02-05 16:54:13
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    reszta
    > nie będzie świadoma i rachunku nie zamknie.

    Jest szansa, ze zalapia cos, po uplywie pierwszego okresu rozliczeniowego.

    mz