  • 1. Data: 2002-02-05 14:58:26
    Temat: Jak szybko dojdzie przelew?
    Od: "Mariusz" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Wyslalem przelew z mBanku do Lukas e-banku.
    Jak szybko pieniadze znajda sie w Lukasie?
    Przegladalem FAQ ale nic o tym nie znalazlem
    wiec prosze nie krzyczcie mocno za takie pytania :-)
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-02-05 15:28:29
    Temat: Re: Jak szybko dojdzie przelew?
    Od: "wtm" <w...@...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak szybko pieniadze znajda sie w Lukasie?
    > Przegladalem FAQ ale nic o tym nie znalazlem
    > wiec prosze nie krzyczcie mocno za takie pytania :-)

    Zalezy o ktorej godzinie wysłałes przelew.
    W mBanku wysylka (w systemie Elixir) odbywa sie trzy razy dziennie, w dni
    robocze, w godzinach:

    05.30 - I (poranna) sesja KIR
    09.30 - II (południowa) sesja KIR
    12.00 - III (wieczorna) sesja KIR

    W Lukasie wplywy z innych bankow sa przyjmowane odpowiednio po godzinie
    12:00; po godzinie 16:00; po godzinie 18:00 kazdego dnia roboczego.

    --
    Wojciech T. Mężyk

  • 3. Data: 2002-02-05 15:29:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    > Wyslalem przelew z mBanku do Lukas e-banku.

    Ni enapisałeś którą sesją ale ....

    > Jak szybko pieniadze znajda sie w Lukasie?

    .... jak ja wysyłałem (jeszcze w zeszłym roku)
    sesja ostatnią) 13,30 to tegosamego dnia był u
    Lucka

    Lukas Bank przyjmuje wpływy z innych banków po
    godzinie 12:00; 16:00; 18:00 każdego dnia
    roboczego.

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-05 17:11:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wtm" <w...@...pl> napisał w wiadomości

    > W mBanku wysylka....

    > 05.30 - I (poranna) sesja KIR
    > 09.30 - II (południowa) sesja KIR
    > 12.00 - III (wieczorna) sesja KIR

    To nie do końca prawda, podane godziny sa dla
    klientów, którzy musza sie w podanych godzinach
    zmieścić a wysyłka odbywa się o:

    06.30 - I
    10.30 - II
    13.30 - III

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-05 19:41:46
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Witam
    > Wyslalem przelew z mBanku do Lukas e-banku.
    > Jak szybko pieniadze znajda sie w Lukasie?

    ja dzisiaj zrobilem to samo
    przelew wyszedl ok 8:50 a kasa w LB byla chwile po 16:00

  • 6. Data: 2002-02-06 07:39:34
    Od: "Mariusz" <b...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
    Baaardzo wyczerpujace.