  • 21. Data: 2005-08-10 13:16:08
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    midarek napisał(a):
    > Zacznijmy od tego, że Visa Electron NIE JEST KARTĄ KREDYTOWĄ!!! Takie karty
    [ciach]

    Ale sie usmiałem.
    Najlepiej jak ktos cos pisze a nie ma o tym zielonego pojecia
    ROTFL

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 22. Data: 2005-08-10 14:56:21
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > już po 6 miesiącach posiadania ekonta można dostać KK za darmo
    >
    > Czy ktoś może powiedzieć jak działa ich KK, szczególnie Visa electron, czy
    > są problemy z autoryzacją

    Nie ma o ile nie używasz karty w czasie przerw konserwacyjnych.

    i czy tą kartą można zapłacić w internecie?

    Nie można, tak jak większością VE. Oczywiście bez problemu można wypukłą VC
    i wirtualną ekartą.

  • 23. Data: 2005-08-10 15:10:27
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o bezpieczeństwo - ochrona tych którzy nie potrzebują kupować przez
    internet. Wtedy sprzedawca nie obciąży rachunku skradzionym numerem karty.

  • 24. Data: 2005-08-10 15:41:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > a nawet kredytowa
    > płaska karta Visa (nie VE).

    Jakis przyklad? Po czym mozna poznac ze to nie jest VE? I jaka jest,
    Twoim zdaniem, roznica miedzy VE i VC? Bo tak normalnie, pomijajac
    napisy i flagi (ktore sa nieistotne z punktu widzenia sprzedawcy,
    kupujacego oraz przeprowadzenia transakcji), to ta roznica polega
    wlasnie na wysokosci tekstu - numeru karty i podobnych napisow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2005-08-10 15:54:02
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Jakis przyklad?

    Karta Visa Maxima Plus w ofercie LukasBanku. Kredytowa, płaska Visa :-)

    > Po czym mozna poznac ze to nie jest VE?

    Teraz: po tym, że ma logo VE. :-)

    > I jaka jest,
    > Twoim zdaniem, roznica miedzy VE i VC?

    Moim zdaniem żadna... Może taka, że nie istnieją wypukłe Visy Electron ;-)

> [...]
    > kupujacego oraz przeprowadzenia transakcji), to ta roznica polega
    > wlasnie na wysokosci tekstu - numeru karty i podobnych napisow.

    Ale ostatnio chyba Visa zezwoliła na stosowanie znaku Visa na kartach
    płaskich (zamiast Visa Electron). Pierwszy przykład to KK Visa Maxima
    LukasBanku, drugi to karta debetowa do MultiKonta w MultiBanku (która
    teraz ma dwa loga: VE i Visa).

    Gdzie tu sens, gdzie logika - ja nie wiem. Pewnie chodzi o marketing :)

    Marek

  • 26. Data: 2005-08-10 17:58:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

    > Karta Visa Maxima Plus w ofercie LukasBanku. Kredytowa, płaska Visa :-)

    Wyglada na zwyklego electrona, zwlaszcza wzmianka o "mozliwosci PINowania"
    w niektorych sklepach.

    Klasyczna flaga jest chyba jedynym elementem rozniacym ja od innych
    electronow?
    Nawet ten napis "for electronic use only" z boku... czyli pewnie nie
    ma *O (aczkolwiek to juz nie ma wiekszego zwiazku z klasycznoscia lub
    electronowoscia karty niz tradycyjny).

    Zwykly electron. Do tego nazwa: "maxima plus". Sprzecznosc sama w sobie,
    daruje juz sobie porownywanie z innymi karami, jesli to ta jest taka
    maksymalistyczna.

    > Teraz: po tym, że ma logo VE. :-)

    Aaa... ktore logo VE? :-)

    Bo ja myslalem ze po braku mozliwosci uzycia w imprinterze, i po
    odpowiednim zapisie na pasku magnetycznym.

    > Moim zdaniem żadna... Może taka, że nie istnieją wypukłe Visy Electron ;-)

    Wypukle to moze nie, ale kiedys jacys oszusci przerabiali VE na offlinowe.

    > Gdzie tu sens, gdzie logika - ja nie wiem. Pewnie chodzi o marketing :)

    Nie watpie. Zwlaszcza ze w tekscie nie ma zadnej wzmianki o tym, ze to
    nie jest klasyczna VISA. Klient dowiaduje sie dopiero po fakcie.

    BTW: wszystkie te karty, takze VE, sa kartami "VISA". Klasycznymi albo
    electronami. Maxima plus nie wydaje sie byc karta klasyczna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2005-08-10 18:42:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Wyglada na zwyklego electrona, zwlaszcza wzmianka o "mozliwosci
    > PINowania" w niektorych sklepach.

    To jest płaska Visa a nie VE - uwierz :-)

    > Klasyczna flaga jest chyba jedynym elementem rozniacym ja od innych
    > electronow?

    Ponoć ma odblokowane IO/Mo/TO - mam takie info, ale pewności nie - ktoś może
    potwierdzić/zaprzeczyć?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-08-10 18:53:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 10 Aug 2005 09:01:58 +0200, Michał Dąbrowski
    <d...@S...pl> wrote:

    >A dlaczego LOT nie lata do Salonik w Grecji, skoro Czeskie linie latają?

    Ależ lata. Co prawda pod marką Centralwings, ale to przecież jeden ...
    :)

    G.

  • 29. Data: 2005-08-10 19:28:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > To jest płaska Visa a nie VE - uwierz :-)

    W co _dokladnie_ mam uwierzyc? VE to _jest_ karta VISA. Kazda.

    > Ponoć ma odblokowane IO/Mo/TO - mam takie info, ale pewności nie - ktoś może
    > potwierdzić/zaprzeczyć?

    To akurat nie zmienialoby nic w temacie VC-VE, ale ta ich strona nie
    wydaje sie na to wskazywac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2005-08-10 19:36:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > W co _dokladnie_ mam uwierzyc? VE to _jest_ karta VISA. Kazda.

    Widziałam tę kartę. To jest Visa i to nie jest VE.

    przyszłość/ Woody Allen