  • 41. Data: 2005-08-11 17:02:22
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - pro?ba o opinie o KK VE
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia 9 Aug 2005 20:40:21 +0200, "midarek" <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Polecam KK VC, choc VE tez ma swoje plusy, np. ubezpieczenie od
    >nieautoryzowanych transakcji. Tu oferta mBanku jest naprawdę wyjątkowa. Jednak
    >dokonywanie transakcji w dowolnym momencie, bez stresu o to, czy ma sie w
    >danej chwili pieniadze na koncie (bo i tak sciagna za jakies 50 dni)czyli po
    >prostu komfort posiadania karty kredytowej jest "nieoceniony".

    A jak jest z placeniem w internecie- czy za pomoca KK VE mBanku moge
    placic w necie?

  • 42. Data: 2005-08-11 18:53:25
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "August" <n...@p...pl> writes:

    > I jak rozumiem nie pamiętałeś numeru swojego konta

    To oczywiste.

    > i zidentyfikowali cię na
    > podstawie karty

    Wlasnie.

    + ew. jakieś pytania odnośnie rachunku?

    Eee, nie. Odnosnie mojego imienia i nazwiska, tak. A moze nie, nie pamietam.

    > W takim razie brawo
    > dla banku za elastyczność.

    To byla standardowa procedura.

    Elastycznosc to byla (w innym banku) jak zamiast dowodu (ktorego
    zapomnialem wziac) wystarczylo (stare) prawo jazdy. Po usilnym naleganiu,
    ze naprawde nie chce mi sie jechac do domu, ktory mialem wtedy
    w odleglosci przynajmniej kilometra od banku, a na drodze (najkrotszej)
    bylo z 5 spiacych policjantow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 43. Data: 2005-08-11 18:53:36
    Od: trainer <t...@p...org>

    Przemyslaw Kempinski wrote:

    > A jak jest z placeniem w internecie- czy za pomoca KK VE mBanku moge
    > placic w necie?

    z tego co wiem - NIE można
    natomiast ja mam jeszcze jedno pytanie - czy z tą VE nie wiążą się
    czasem jakies dodatkowe opłaty za ubezpieczenie (vel za "ochronę" jak by
    powiedział Don Vitto Corleone :-)

    trainer

  • 44. Data: 2005-08-11 19:49:40
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:m3k6isnw4a.fsf@defiant.localdomain grupowicz Krzysztof
    Halasa napisał:

    > To oczywiste.

    > Wlasnie.
    >
    > + ew. jakieś pytania odnośnie rachunku?
    >
    > Eee, nie. Odnosnie mojego imienia i nazwiska, tak. A moze nie, nie
    > pamietam.
    .

    Ok - ostatnie pytanie.
    Czy z wypłatą byłoby tak samo ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 45. Data: 2005-08-11 20:57:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "August" <n...@p...pl> writes:

    > .
    >
    > Ok - ostatnie pytanie.
    > Czy z wypłatą byłoby tak samo ?

    Tak przypuszczam. Z tym ze wyplate to ja moglem zrobic w bankomacie,
    natomiast z wplata bylo nieco bardziej pod gorke.
    --
    Krzysztof Halasa