  • 1. Data: 2005-08-09 13:39:46
    Temat: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    już po 6 miesiącach posiadania ekonta można dostać KK za darmo

    Czy ktoś może powiedzieć jak działa ich KK, szczególnie Visa electron, czy
    są problemy z autoryzacją i czy tą kartą można zapłacić w internecie?

    Grześ

  • 2. Data: 2005-08-09 13:50:30
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Grzes wrote:

    > Czy ktoś może powiedzieć jak działa ich KK, szczególnie Visa electron,

    Dobrze działa. Tzn. ja nie mam z nią problemów.

    > czy są problemy z autoryzacją

    Jak dotąd (2 lata) nie miałem żadnych.

    > i czy tą kartą można zapłacić w internecie?

    Przypuszczam że tak (jak dotąd tego nie robiłem tą kartą), ale wszystko
    zależy od sklepu, w którym kupujesz/płacisz.

    PWZ

  • 3. Data: 2005-08-09 14:47:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Zawadzki wrote:
    > Przypuszczam że tak (jak dotąd tego nie robiłem tą kartą), ale
    > wszystko zależy od sklepu, w którym kupujesz/płacisz.

    KK VE mBanku nie mozna placic w internecie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-08-09 16:43:35
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > KK VE mBanku nie mozna placic w internecie.

    ... a także nie dziala za granicą

  • 5. Data: 2005-08-09 17:28:00
    Od: "Michał" <m...@N...pl>

    > ... a także nie dziala za granicą

    a KK VE Euro<26 mBanku działa? sprawdzał ktoś?
    :)

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2005-08-09 17:41:34
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 16:47:39 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >KK VE mBanku nie mozna placic w internecie.

    Jak sie domysla to KK to skrot od Karta Kredytowa- czy sie ona w takim
    razie rozni od zwyklego Elektrona? To, ze mozna debet wziac na nia? Co
    to za KK, ktora nie mozna placic w necie...?

  • 7. Data: 2005-08-09 17:53:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Przemyslaw Kempinski wrote:
> [...]

    > razie rozni od zwyklego Elektrona? To, ze mozna debet wziac na nia? Co
    > to za KK, ktora nie mozna placic w necie...?

    Chyba trollujemy, cio nie?

    Nie pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-08-09 17:59:33
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 15:39:46 +0200, "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    napisał(a):

    >już po 6 miesiącach posiadania ekonta można dostać KK za darmo
    >
    >Czy ktoś może powiedzieć jak działa ich KK, szczególnie Visa electron, czy
    >są problemy z autoryzacją i czy tą kartą można zapłacić w internecie?

    Zadnych problemow, mozna placic w internecie... to znaczy ;-) piszesz
    szczegolnie VE a ja mam KK classic, wypukla, placilem wielokrotnie
    w internecie, o sklepach nie wspominajac bo do tego ostatecznie sluzy,
    a nie do pobierania gotowki. I wlasnie dlatego (z powodu
    bezproblemowego poslugiwania sie przy platnosciach internetowych)
    zrezygnowalem z ichniej wirtualnej karty sluzacej tylko do
    internetowych platnosci.

    --
    Ralf Mościrzecki

  • 9. Data: 2005-08-09 18:40:21
    Od: "midarek" <m...@p...onet.pl>

    Zacznijmy od tego, że Visa Electron NIE JEST KARTĄ KREDYTOWĄ!!! Takie karty
    rozliczane są po zakończeniu jakiegoś okresu rozrachunkowego i dopiero wtedy
    ściągane są od ciebie pieniążki. Innymi słowy- od czasu dokonania płatności do
    czasu ściągnięcia pieniędzy twoje zakupy są kredytowane przez Visę. W
    przypadku VE rozrachunku z Visą (poprzez bank, w tym przypadku mBank) dokonuje
    sie niemalże w czasie rzeczywistym (w dużym uproszczeniu) więc o jakimkolwiek
    kredytowaniu nie ma tu mowy...

    Ponadto KK są wypukłe, więc jeżeli bedziesz chciał zrobic sobier rezerwacje w
    hotelu, zaplacic w necie itp. to NA PEWNO nie zrobisz tego przy uzyciu VE ;-(

    Polecam KK VC, choc VE tez ma swoje plusy, np. ubezpieczenie od
    nieautoryzowanych transakcji. Tu oferta mBanku jest naprawdę wyjątkowa. Jednak
    dokonywanie transakcji w dowolnym momencie, bez stresu o to, czy ma sie w
    danej chwili pieniadze na koncie (bo i tak sciagna za jakies 50 dni)czyli po
    prostu komfort posiadania karty kredytowej jest "nieoceniony".
    :-)
    pozdrawiam
    darek

  • 10. Data: 2005-08-09 18:51:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    midarek wrote:
> [...]
    >
    > Ponadto KK są wypukłe, więc jeżeli bedziesz chciał zrobic sobier
    > rezerwacje w hotelu, zaplacic w necie itp. to NA PEWNO nie zrobisz

    Złota zasada: nie wiesz - nie pisz, bo wprowadzasz innych w błąd. Zajrzyj do
    archiwum i poczytaj jakie są rodzaje kart oraz związek typu karty z
    mozliwością płacenia zdalnego, a następnie przeczytaj jeszcze raz to co
    napisałeś (a napisałeś stek bzdur) i sprostuj. Dla ułatwienia: na rynku mamy
    np. kredytową kartę VE z możliwością realizacji transakcji IO/MO/TO, są VE
    debetowe z taką możliwością, są karty wypukłe niekredytowe a nawet kredytowa
    płaska karta Visa (nie VE).

    przyszłość/ Woody Allen