  • 1. Data: 2005-08-09 05:23:38
    Temat: promocja KK w citibank
    Od: trainer <t...@p...org>

    chyba nikt tego jeszcze nie odnotował, a w citi banku jest właśnie
    promocja: wydanie karty kredytowej za darmo
    https://www.online.citibank.pl/portal/citiemea/plccs
    tep1.jsp#
    niestety nadal jest ta szpetna opłata 6,50/m-c za "ubezpieczenie"

    trainer

  • 2. Data: 2005-08-09 07:03:17
    Temat: Re: promocja KK w citibank
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2005 07:23:38 +0200, trainer napisał(a):

    > chyba nikt tego jeszcze nie odnotował, a w citi banku jest właśnie
    > promocja: wydanie karty kredytowej za darmo

    Właśnie, to ona jest już od dawna, a teraz to chyba dopiero na główną link
    do wniosku wrzucili. Jestem ciekaw, kto wypełnia wniosek przeczytawszy
    tylko jeden banerek, że "za darmo". Link powinien być do strony ze
    szczegółami (i tak tylko hurra optymistycznymi, ale zawsze coś) i stamtąd
    dopiero do wniosku

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-08-09 19:20:48
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

> [...]
    > tylko jeden banerek, że "za darmo". Link powinien być do strony ze
    > szczegółami (i tak tylko hurra optymistycznymi, ale zawsze coś) i stamtąd

    moze byli uzytkownicy, ktorzy nie chca placic za nowa karte (po 2 latach) bo
    po roku mozna bylo utargowac spory rabat
    w sumie te kilka zlotych do przodu